Filter

prima!

Snelle en correcte levering

topwinkel

geleverd netjes op tijd zoals ik gevraagd had en alles was zoals op de website stond

Prima produkt

Snel geleverd, goede prijs

REDELIJK

De kwaliteit van de slang is eigenlijk onder de maat. Bij het correct uitrollen van de slang knikt het heel eenvoudig en komt slecht weer in model. Dit voorkomt dat er aan het einde van de slang nog voldoende druk aanwezig is. Met wat knijp en drukwerk is het redelijk gelukt weer wat druk te krijgen. Ik ge de komende maanden in de gaten houden hoe de kwaliteit er uit gaat zien. De service en de snelheid van afwerking is uitstekend.

Net wat ik nodig had

Dikke prima

Gewoon wat je verwacht

Goed levering had sneller gekund

Goede prijs, snelle levering, uitstekend!

Prijs kwaliteit is goed

Duidelijke website en snelle levering

Duidelijke website en snelle levering. Kwaliteit materiaal.

teleurstellend

Onlangs heb ik een bestelling geplaatst bij de leidingshop en realiseerde ik mij dat ik een klein artikel van €3,- vergeten was toe te voegen. Bij het telefonisch contact met het bedrijf, om te vragen of dit artikel aan mijn reeds geplaatste, maar nog niet verzonden bestelling kon worden toegevoegd, werd mij verteld dat dit niet mogelijk was. Hierdoor zou ik genoodzaakt zijn een nieuwe bestelling te plaatsen en wederom €5,95 aan verzendkosten te betalen voor een artikel dat eenvoudig door de brievenbus past. https://leidingshop.nl/lijngoot-eindkap-type-55-mm/ Ik vind het teleurstellend dat een bedrijf zo weinig klantgericht is en niet bereid is mee te denken met zijn klanten. Dit gebrek aan flexibiliteit en klantvriendelijkheid is opmerkelijk. Hoewel het niet om het geld gaat, maar om de service, ben ik zeer ontevreden over de afhandeling van mijn verzoek. zo moeilijk kan het immers niet zijn een extra artikel toevoegen in een doos.

Het juiste spul en op tijd

Ik heb gekregen wat ik had besteld, de levering was ook op tijd. Wel zaten er wat beschadigingen aan, maar die heb ik gelijmd. Het gaat toch onder de grond.

Makkelijke site, snel bezorgd

Geen op of aanmerkingen

Prima spul en mooi op tijd bezorgd.

tevreden

goede service en goed verpakt

Snelle en vriendelijke hulp

De bestelling is snel geregeld, alles is op voorraad en heb ik de dag er na even afgehaald.

Snelle bezorging, goede prijs.

Overzichtelijke shop, goede prijs, snelle bezorging

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

heel goed

heel goed

Prijs kwaliteit en levertijd prima

Zeer tevreden, zal zeker weer kopen wanneer ik iets ga klussen.

Prima spul

Alles aangesloten en werkt (voorlopig) naar behoren

Netjes verzorgd en weet waar je aan toe ben.

Correcte levering

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid

Kiyoh Recensioner