Filter

Prima prijs en materiaal, verzending kan sneller.

Groot assortiment en fijne spullen. Prijs is ook goed. Maar er staat 'snelle verzending' en tegenwoordig verwacht je dan dat het dezelfde dag of hooguit de dag na bestelling verstuurd wordt. Maar het duurt altijd een aantal dagen tot verstuurd wordt (bij de orders tot nu toe dan). Dat kan sneller.

Zeer tevreden en snelle levering

Goed materiaal en snelle levering

alles netjes geregeld en op tijd

bestelling makkelijk kunnen doen.

Duidelijke informatie via mail en van de verzending

Snelle en duidelijke informatie en verzending.

Goede en snelle levering

Goede en betrouwbare leverancier

Ook kleinere bestellingen perfect afgehandeld.

Eerlijke prijzen en goede service

bestelling snel geleverd

Besteld product correct en snel geleverd gekregen

Prima bedrijf doet wat ze beloven !

Helemaal prim

Goed, vlot en geen gedoe

De tweede keer besteld. Verpakking zeer goed en stevig. Leveringstijd meer als goed. Communicatie en track and trace goed. Zeker een aanrader.

Snelle goede service met een goede prijs en vriendelijk personeel

Ruime keuze in de webshop, voor een goede prijs. Makkelijk online besteld en opgehaald in de winkel omdat ik in de buurt moest zijn.

Redelijk

Jammer dat als je voor bijna 800,- hebt besteld en je vraagt of er nog een vergeten potje lijm bij de bestelling kan die klaar staat ik een betaallink krijg toegestuurd van 5,95 omdat het blijkbaar te veel moeite is om het samen te versturen

zeer goed

correct en tijdig geleverd

Wel beloven, niet nakomen!

Mijn pakket schijnt bezorgd te zijn op een verkeerd adres. Kan gebeuren natuurlijk. Echter, zelf moeten contacten waar mijn pakket blijft! Tijdens dit overleg kreeg ik te horen dat er 1 onderdeel niet zou zijn en dat de levertijd daardoor wat langer zou duren. Hierbij heb ik aangegeven dat ik uiterlijk vrijdag het onderdeel zou willen ontvangen; enerzijds omwille van het weer en anderzijds kregen wij dit weekend vrienden met kleine kinderen op bezoek en daarvoor wou ik het gegraven gat wel dicht hebben. Mocht het niet lukken om bijtijds uit te leveren, heb ik aangegeven om de bestelling te annuleren zodat ik andere maatregelen kon nemen. Als reactie hierop kreeg ik afgelopen woensdag keurig een belletje van een magazijn-medewerker, die aangaf dat het ontbrekende onderdeel in bestelling staat, snel binnen zou komen en dat hij ging proberen om de order vrijdag bij ons te hebben, maar zaterdag zou het er zeker zijn, die garantie kon hij me geven. Heb hem hiervoor het vertrouwen gegeven en dan is het des te teleurstellende dat ik nu op maandag, ruim een week na mijn bestelling nog steeds niets heb ontvangen. U zult begrijpen dat ik zeer teleurgesteld ben in deze handelswijze.

Nn

Tja niet heel goed

Volgens de bezorger PostNL zou het pakket op een bepaald tijdstip aangeboden zijn bij ons. Echter is op de camera te zien dat er helemaal niemand geweest is! Wij moeten het nu op een servicepunt gaan ophalen en daar is nog geen tijd voor geweest. We hebben niet voor niets voor een thuisbezorg organisatie gekozen. Op deze manier hadden we net zo goed naar de winkel kunnen gaan. Jammer.

Goede info en snelle levering. Prima service.

Zie boven.

Ziet er goed uit

Nu maar hopen dat ie pomt zoals ie er uitziet

Prima service en snelle levering

Uitstekend website met een duidelijke keuze. Na betaling ook daadwerkelijk binnen 24uur geleverd. UItstekend

nog niet ontvangen

x

snel geleverd en alles past goed

Al mijn aankopen deze week gebruikt en alles past en zit nar tevredenheid

Makkelijke webshop. Snelle service

Moest een paar verlopen hebben. Makkelijk kunnen vinden. Mooi ruim assortiment. Bestelling geplaatst en de levering verliep ook super.

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Duidelijke website waar producten goed zijn te vinden. Geleverde producten zijn kwalitatief goed en hebben mij geholpen mijn installatie aan te passen.

Top bedrijf

Goede site met heel veel spullen voor een scherpe prijs. En ook nog snel geleverd.

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid

Kiyoh Recensioner