Filter

Altijd tevreden

De bestelling door gegeven en afgerekend en dan komt het vlot mijn kant op ,helemaal tevreden.

artikelen die niet beschadigd zijn zouden langere tijd teruggeleverd moeten kunnen worden

Ik begrijp best dat er algemene voorwaarden gesteld moeten worden, maar vindt het toch wel erg cru dat pvc koppelingen van 110, die nog ongebruikt in de verpakking zitten omdat ik niet 110 maar 100 bleek nodig te hebben, niet terug genomen worden, omdat de 30 dagen termijn verstreken was (met 30 dagen).

Goed advies en snelle leveringen

De Leidingshop heeft mij goed geholpen met het selecteren van de onderdelen voor de tuinberegeningsinstallatie.

Snel geleverd mooie prijs

Normale prijzen.. en snel geleverd. Als je even wat meer materialen nodig hebt .. scheelt heel veel geld tegenover de plaatselijke bouwmarkt vooral b**whaus.. die vragen 30 euro voor een 15 mm knel T-Stukje..

Prijs/kwaliteit

Ik was op zoek naar een druppelslang en kwam deze tegen op jullie webshop. Prijs en kwaliteit is het uitstekend omdat het wordt verkocht in een pakket.

Jammer van vertraagde levering

Ruime keuze, prima en snel geregeld behalve de leveringstijd. Donderdag besteld en pas de week daarop op dinsdag ontvangen. Voor klussen waar je onderdelen snel nodig hebt is dat gewoon net te lang.

Prima afgehandeld

Prima afgehandeld en snel verzonden.

Alles heel goed verlopen

Alles heel goed en snel geleverd

Opdracht snel en zonder fouten uitgevoerd.

Klein misverstand werd snel opgelost

...

Erg makkelijk bestellen en zeer snel in huis

Erg makkelijk bestellen op de overzichte website en zeer snel geleverd. Top!

Prettige firma om zaken mee te doen.

Goede telefonische ondersteuning van mensen die er verstand van hebben. Alle vertrouwen in deze firma.

Super netjes geholpen!

Zowel via chat als de geleverde bestelling ben ik zeer tevreden over. Ik ben netjes te woord gestaan en er zijn oplossingen geboden waar ik iets mee kan.

prima service, snelle levering

Snelle correcte levering

Spullen werden correct en snel na bestelling geleverd, daarna eenvoudige installatie

niets mis mee

Gemakkelijk bestelling kunnen plaatsen en pakketje werd snel bezorgd.

Netjes en zoals gevraagd op een bepaalde dag geleverd.

Duidelijk en netjes geleverd en verpakt.

lekker snel geleverd

materiaal besteld volgende dag al geleverd, TOP

Snel en efficient!

Snel en efficient!

Snelle en correcte levering

Snel producten gevonden op de site

Goede service, Een klein foutje in de levering maar dit was snel opgelost.

Snel geleverd, prima kwaliteit

Alles goed

Snel, duidelijk en vriendelijke service

Verschillende keren onderdelen besteld. Werd proper en ordelijk geleverd/verpakt. Enkele onderdelen teveel. Na deze terug te bezorgen, keurig terug gestort met creditnota. Overzichtelijke website, waar alles makkelijk terug te vinden is. Top!

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid

Kiyoh Recensioner