Filter

Snel geleverd, prima kwaliteit

Alles goed

Snel, duidelijk en vriendelijke service

Verschillende keren onderdelen besteld. Werd proper en ordelijk geleverd/verpakt. Enkele onderdelen teveel. Na deze terug te bezorgen, keurig terug gestort met creditnota. Overzichtelijke website, waar alles makkelijk terug te vinden is. Top!

Topbedrijf!

Ik ken maar weinig bedrijven die dergelijke service aan hun klanten biedt. Heb je een vraag of probleem, leidingshop staat garant voor een top service. Bedankt!

goede prijs, correcte verpalling/levering

Het enige opmerking is dat het besteld product later geleverd werd dan voorzien op de website, maar dit lag buiten de controle van Leidingshop.

Alles naar wens

Mooi op tijd geleverd

Nette en snelle levering, en veel producten tegen goeie prijzen

Nette en snelle levering, en veel producten tegen goeie prijzen

Geweldige service

Handige website Snelle terugkoppeling Handig afhaalloket

Veel keuze en snelle levering

Goed bedrijf

Top levering

Doen wat ze zeggen

Goed, snel geleverd

Leidingshop heeft een breed assortiment met gunstige prijzen. Ook de verzendkosten zijn normaal. Ik zocht zwarte buisbeugels en dat was lastig zoeken. Bij Leidingshop gewoon in et assortiment en snel geleverd

Fijne directe terug.koppeling ! Betrokken personeel.

Ook voor advies kun je terecht

Nvt

Brede keuze en goede kwaliteit

Ik heb sproeiers (pop-up en andere) met verschillende nozzles besteld en aansluitmateriaal (tyleenbuis lag al in de tuin; nu aansluiten….). Breed assortiment en goede keuze kunnen maken. Snel geleverd, dus snel aan de slag.

3 x bellen of order opgehaald kan worden

Geen automatisch bericht ontvangen. Ook niet in spam box......

Snelle service en goede producten

Top webwinkel! Alles snel geleverd en we kunnen lekker door met de klus.

Goede prijs, snel geleverd

Vrijdagmiddag besteld, zaterdagmiddag bezord. Top!

Super snelle levering. Plus goede kwaliteit

Super snelle levering. Plus goede kwaliteit. Unieke producten

Snel en verzorgd.

Levering gekregen op de beloofde datum.

Geleverd zoals beloofd

prima webshop

Na eerst een advies te hebben gevraagd bestelde ik wat spullen. De levering liet even op zich wachten. Er bleek een verschil in levering/voorraad te zijn. Zou handig zijn als je daar beter op werd gewezen. En opletten, de Leidingshop is geen installateur maar een webshop die spullen levert. Maar prijzen zijn okay en de spullen ook. Voor wat betreft de snelheid van verzenden, heb je snel tijdens een klus wat nodig is het toch slimmer om naar een installatiebedrijf te gaan. Op de verzend mail is wel enige humor over de personeelsbezetting te lezen dus de sfeer is prima , maar wel bij de les blijven.

Duidelijke site. Prima bezorging.

Adequaat en snel geleverd

Uitgebreid assortiment en vlotte levering

Was op zoek naar materiaal en vond alles wat ik nodig had op deze webshop. Alles besteld, correct verpakt en snel geleverd. Duidelijke site en goede producten.

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid

Kiyoh Recensioner