Filter

Goede prijs en snel geleverd Top!

Ik had snel wat pvc aansluitstukken nodig s'middags om 15.00 uur gebeld over mijn bestelling en de volgende middag 12 uur later ontvangen. Super bedankt voor de servies.

prima en snel

Niks op aan te merken. Pakketje was prima, snel en onbeschadigd gearriveerd.

Expansie vat in orde, levering alles behalve.

Het expansie vat was zoals verwacht een expansie vat. Daar wij op het moment van levering echter niet thuis waren, heeft Post NL het pakket gewoon op de stoep achter gelaten. Mijn buurman heeft het pakket gelukkig bij hem binnen gezet en voor mij bewaard. Als Post NL de moeite genomen had om ook bij een buur aan te bellen, dan had het pakket niet de ganse dag op het voetpad moeten staan, met alle gevaren vandien. Mvg.

Ruim assortiment en goede service

Zelf een beregening installatie aangelegd met advies van de leidingshop. Ze hebben echt alles tot en met de installatie tools. Een klein puntje van aandacht is als je iets invult bij de opmerkingen van je bestelling moet je er wel ff achteraan bellen. Want dit veld blijkt voor de vervoerder te zijn.

Voordelige producten en snelle levering volgens belofte, top!

Goede ervaring met Leidingshop. Geleverd volgens belofte, duidelijke communicatie en volgens goede prijs. Prima tevreden!

Gewoon goed geregeld

X

Perfecte service

Alles prima en snel geleverd

Alles prima en snel geleverd

Snelle levering, boiler werkt prima.

Snelle levering. De boiler werkt naar tevredenheid.

100% oke

Snelle levering goed materiaal danke

Makkelijke websitebezoek en correcte levering

Alles perfect

alles is perfect. erg blij met de zeer snelle verzending

Geleverd wat besteld is, correct binnen de tijd

Snelle goede service

Donderdag besteld en al zaterdag in huis echt helemaal top goede netjes service netjes verpakt

Top geleverd

Goede prijs

Teleurstellend ergerlijk

Via de website werd betaling achteraf als optie aangeboden Na beoordeling ( door wie? Waarop gebaseerd?) werd deze optie afgewezen in een telefonisch gesprek ( door wie? In welke hoedanigheid?) De argumentatie was uiterst ondoorzichtig, vaag , vaag en voor mij irritant Advies: pas uw website aan! Maak geen sier met de optie: achteraf betalen Meld bv een grensbedrag in €€

over het algemeen goed maar levering kan stuk beter

Over het algemeen goed, maar levering is vaak erg traag waardoor we toch regelmatig nog uitwijken naar een andere leverancier met snellere levering.

Snel geleverd en voor een goede prijs

Zeer snelle en correcte levering

Zeer snelle en correcte levering

Vlotte levering, producten die ik bestelde zien er inorde uit

Moet nog getest worden

keurig geleverd

Van bestelling tot levering geheel tevreden. Het gebruik van het product laat nog even op zich wachten. Maar gezien de reviews zal ook dit goed zijn.

Zeer snel

Prijs kwaliteit prima.

Goede spullen, mis misschien klein beschrijving voor het installeren.

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid

Kiyoh Recensioner