Filter

Snelle en complete levering

Nvt

Prima! Goede leverbetrouwbaarheid en kwaliteit.

Prima! Goede leverbetrouwbaarheid en kwaliteit.

Prima spul

Vorig jaar voor’t eerst spullen besteld en dat was goed bevallen. Dus nu weer bij Leidingshop besteld. Goede kwaliteit, scherpe prijs en vlotte levering.

En snel geleverd

Als iedereen , garantie prijs

Bezorgen kan sneller

Alles volgens afspraak

Vriendelijk personeel. Redelijke prijzen.

gode en vlotte levering

Uitgebreide webshop, veel keus, groot assortiment. binnen enkele dagen in huis

Hebben gedaan wat ik hebt gevraagd, ouderwets TOP.

Vandaag besteld uit de aanbieding, morgen in huis zonder gezeur o.i.d. houdt dit vol!!!

Snelle levering, zeer redelijke prijzen

Alles makkelijk te vinden en voor een goede prijs. Volgende werkdag al bezorgd. Prima.

Voldeed aan de verwachtingen

Prima site en product voldeed aan de verwachtingen.

Snelle levering, niet dankzij PostNl..., en zeer goede service.

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering.

Goede voorlichting en snelle levering

Goed advies en snelle levering

Duidelijke communicatie en snelle levering

Duidelijke en uitgebreide webshop met uitstekende producten. Besteldelending beantwoordde volledig aan de verwachtingen met een snelle communicatie over de bestelling en levering. Top

Prima maar levering was niet compleet

Producten prima alleen levering was niet compleet.

Heldere webshop, goede prijs/kwaliteit, vlotte levering

Fijne shop, goede prijzen, mooi assortiment.

Zeeergoed

Heel goed. Snel binnen

Zeer goede service

Snelle levering van de bestelde producten

zeer vriendelijk en behulpzaam

Ik had snel contact met de klantenservice en werd goed geholpen. Binnen een paar dagen had ik de druppelslang in de tuin geïnstalleerd en deze werd prima.

Prima service, snel geleverd

Prima website, goede suggesties voor bijhorende producten zodat je deze niet vergeet en je ook de juiste onderdelen besteld. Voor mij als non techneut is dat handig. Verder vlotte levering, goede communicatie, en het product was goed verpakt.

Goede service, vriendelijk en behulpzaam

Ik had zelf een foutje gemaakt met de bestelling maar na een telefoontje en overleg kon ik retourneren en de juiste producten mee terugnemen. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast natuurlijk een goed assortiment. Top !

Top geregeld en goedkoop

?

?

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid

Kiyoh Recensioner