Filter

vriendelijk correct gewoon super

Al verschillende bestellingen gedaan, altijd correcte levering en steeds goed op de hoogte gehouden. Ondanks dat ik de mensen niet persoonlijk ken lijkt het me een aangenaam bedrijf want ze zijn altijd even vriendelijk.

Goed product, slechte bezorging

Het product is keurig en snel verzonden. Leidingshop valt dus niets te verwijten. De levering met PostNL was bijzonder slecht. Terwijl wij thuis waren is het pakket bij de voordeur vol in het zicht neergezet zonder dit verder te melden. En dat terwijl we in de app een alternatieve plek duidelijk hebben omschreven. Resultaat: een pakket dat volledig natgeregend en uit elkaar gevallen is.

Supper

Kleine bestelling maar toch op tijd geleverd

Snelle levering.

Snelle levering.

Snel ontvangen wat ik nodig had.

Snelle levering. Duidelijke beschrijving op internetsite. Verder geen bijzionderheden.

Heel vriendelijke verkoper

Heel vriendelijke verkoper.

Alles in orde

Zoals het hoort te zijn

Ontevreden

Geachte, normaal was het 10 geweest en nu vind ik 5 eigenlijk nog te veel. Als u mij de bevestiging toestuurde, zag ik dat ik mofen van 13 had besteld en niet van 19 die op de aangekochte darm moeten passen. Ik heb direckt een mail daarontrent gedaan met de hoop dat datkon rechtgezet worden, was namelijk maar een uur na de bestelling en een zondag. Resultaat, ik moet nog op zoek achter de juiste stukken nu..... EN HEB NIET EENS EEN ATWOORD GEHAD OP DIE MAIL

Snel netjes en correct.

Product besteld snelle levering juiste kwaliteit

Zakelijk en privé een goede partner

Goede webshop

bestelling Hunter sproeiers: Status van bestelling en levering goed te volgen. Correct uitgevoerd. Suggestie: voeg standaard aan deze artikelen een afstelsleuteltje en afstelhandleiding toe, dan wel wijs hierop tijdens het bestelproces. Eerste gebruikers tasten anders in het duister.

Mooi product en snelle levering

Alles kon handvast waterdicht worden bevestigd.

Al meerdere keren zaken besteld bij Leidingshop. Iedere keer snelle levering, alles compleet. Aanrader!

Sneller geleverd dan verwacht

's morgens nog in Duitsland en in de namiddag al afgeleverd in België. Knap!

Goede levering

Goede snelle levering

goede prijs en snelle levering

goede prijs en snelle levering

Goede duidelijke site ruime keuze ze hebben alles koop ze in de toekomst weer

Snelle, uitstekende service en betaalbaar!

Snelle, uitstekende service en betaalbaar!

SNELLE EN CORRECTE LEVERING

HET BESTELDE IS OP TIJD GELEVERD

Snel advies en levering. Zeer prettig en professioneel.

Top.

Grote collectie en snel in huis.

Gevonden via Google en verrast door de enorme collectie tegen goede prijzen.

Gewoon TOP

geweldig gewoon.

Professioneel - snelle service - groot gamma.

Vlekkeloze service, loopt als een treintje daar.

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid

Kiyoh Recensioner