Filter

Al meerdere keer besteld bij de Leidingshop en altijd zeer tevreden.

Optijd geleverd

Zeer goed materiaal

gebrekkige en ver van volledige levering,

bestelling werd met post nl verstuurd via verschillende verzendingen maar de helft niet gezien :(

Snelle correcte levering

Diverse koppelingen snel geleverd

Prima ervaring, product was redelijk qua prijs en snel geleverd.

Prima bedrijf

Goede prijs snelle levering

Zeer aangenaam

geen opmerkingen

scherpe prijzen, snelle levering en goed advies, top!

Vooraf goed advies ontvangen en hier de bestelling op geplaatst. Prijzen zijn zeer scherp. Juiste producten snel geleverd gekregen. Na installatie nog klein issue gehad, bleek een lek in mijn persleiding te zijn. Vlotte hulp bij het oplossen.

Goede levering

Goede verpakking en snelle levering

goede service

vlugge levering

snel geleverd!

Goede kwaliteit

Goed product, snelle levering, heldere productomschrijving en redelijke prijs.

Goed product, snelle levering, heldere productomschrijving en redelijke prijs.

Lijkt nergens op.

Via de webshop een druppelslang gekocht, ik was op zoek naar een slang met de druppelaars om de 33 cm. In de shop een slang gevonden met de specificatie "druppelaars om de 33 cm". Slang ontvangen en wat bleek de druppelaars om de 30 cm, dus netjes een retourformulier gedownload van de site. incl. een begeleidend schrijven teruggestuurd á €14,95. Wat blijkt de fout ligt bij mij want als ik een druppelslang 33 cm zie had ik eerst moeten bellen........ of te wel als ik ergens een blauwe auto te koop zie staan moet ik eerst bellen of hij wel blauw is, schiet mij maar lek. Geld van de slang plus €4,95 voor de verzendkosten teruggekregen, hier mist dus €10,- Het geld is niet het probleem, wel het feit dat de schuld in mijn schoenen wordt geschoven. Enige zelfreflectie bij deze winkel is ver te zoeken.

netjes en snel

degelijk materiaal voor een top prijs en super snel in huis

Prima behandel en afhandeling

Prima website duidelijk de afhandeling werd correct uitgevoerd.

Overzichtelijk shop en snelle levering.

Toppie. Verlanglijstje voor toekomstige aankopen.

Mooi product beste kwaliteit

Mensen die er verstand van hebben

Bij een vraag krijg je mensen aan de telefoon die weten waar ze het over hebben

prima prijs en kwaliteit ! Leidingschop is een aanrader!!

Goede kwaliteit van materialen

Geen opmerkingen

Goede prijs en snelle levering

Prima prijzen en snel geleverd

Simpel te bestellen uit overzichtelijke site

Na bestelling zeer snelle levering en een goede kwaliteit. Zeer degelijke kogelkraan met aftapplug voor een goede prijs. Eindelijk weer een goede online-shop (site).

Snelle correcte levering!

Ik ontving een kwaliteitsvol artikel!

Zoals het hoort

Goed geregeld

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid

Kiyoh Recensioner