Filter

Duidelijke webshop, snelle levering en goede producten

Super goede service en een uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding

Dé oplossing voor regenwater

Ons tuinhuis heeft geen regenwater afvoer naar een opslag. Vandaar deze oplossing voor infiltratie. Zeer eenvoudig te plaatsen en doet vooral zijn ding. Zeer tevreden!

Goede en snelle levering. Duidelijke site en ruim assortiment.

Het is nog niet aangekomen

Wanneer mag ik het verwachte

Gewoon goed

Goed en snel geleverd

matig

Het trekkoord in de mantel buis stak er aan één kant niet uit en was daarmee dus onbruikbaar. Het zat op ong. 1 meter 'opgeknoopt'

xxx

xxx

Tevreden klant

Prima ervaring. Snelle verzending, netjes verpakt, prima communicatie. Bedankt voor de service.

Goede ondersteuning en communicatie

Vragen worden binnen 1 dag beantwoord. Duidelijke communicatie, ook als iets niet op voorraad is. Materialen worden zorgvuldig verpakt. Correcte levering.

Goede en snelle levering. Producten waren precies wat ik nodig had.

gewoon goed

In mijn nesteling zaten beschadigingen en ik miste onderdelen. Na melding via mail gelijk actie ondernomen en de volgende dag onbeschadigde onderdelen en gemiste onderdelen ontvangen. top service top kwaliteit. gewoon goed.

Snelle leveren En update

Kort na mijn bestelling werd er netjes contact met mij opgenomen over het niet aanwezig zijn van een product. Deze is direct teruggeboekt en de bestelling had in in 2 dagen binnen

Heel vlotte en correcte service!

Heel vlotte en correcte service!

Snel

Snelle levering na bestelling en goede materialen. Aanrader!

Prima service en produkten.

Na de bestelling prima op de hoogte gehouden over de voortgang en na de bezorging een vraag over de plaatsing naar volle tevredenheid beantwoord.

Ich bin sehr zufrieden

Sehr zuverlässig und Schnelle Lieferung.

Snelle en goede levering, geheel tevreden.

Vandaag besteld, volgende dag al in huis.

Goed product

Ben heel blij met wat ik heb besteld bij jullie zal het zeker weer doen top

prettig snelle levering, site s duidelijk en prijzen conform de markt.

Makkelijk om te bestellen en de volgende dag in huis prima geregeld

Handig compleet set

Druppelslangen gekocht voor plantenbakken. Eenvoudig en snel kunnen plaatsen en gelijk gebruiksklaar. Mogelijk het set uitbreiden met 5 extra grondpennen

Leveren vlot en op afgesproken datum

Alles verliep zonder problemen.

Direct snel geleverd

Tijdens telefonisch contact de bestelling direct verstuurd en de volgende dag ontvangen. Konden direct door met de klus. Nogmaals dank.

Goede webshop en behulpzame klantenservice als je er niet uit komt

Makkelijk bestellen en als je advies nodig is het personeel deskundig en behulpzaam. Vlotte bestelling en als iets verkeerd gaat lossen ze het op.

Bestelling was snel geleverd. Prima service vooralsnog!

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid

Kiyoh Recensioner