Filter

Ja prima product is goed

Het is alleen jammer dat jullie het via PostNL versturen want daar gaat het mis.

Al diverse keren materialen besteld voor waterinstallaties en steeds goed gevonden wat ik nodig had. Heel snel bezorgd en kwalitatief goed materiaal. Als ik iets nodig heb en ik vind het niet op de site bij hun dan bel ik op en wordt je keurig en professioneel geholpen en geven ze duidelijk advies. Prima webshop.

Primageregeld

Prima geregeld

ZEER TEVREDEN

Lang gezocht daar dergelijke goten en nergens te vinden . Zeer goede service en prijsgericht.

Zeer vlotte en correcte afhandeling van de bestelling, zonder enig probleem.

Bestellen en volgende dag in huis

Was goed geregeld en snel geleverd

Had gebeld voor info Dit werd duidelijk uitgelegd en gelijk mijn bestelling gedaan dit was ook sneller geleverd als op de website stond Dus top

Was niet duidelijk dat niet binnen dag geleverd zou worden

Levering kwam later dan verwacht communicatie kan duidelijker verder top

Perfecte en snelle levering

Duidelijke website, tevreden met de levering.

Voor de eerste keer iets besteld. Website is overzichtelijk en levering was prima.

Snel, netjes, voordelig en kwalitatief uitstekend

Materialen zijn gemakkelijk te vinden op de website. De levering is snel. De verpakking prima. De kwaliteit va de goederen is uitstekend. Bovendien is de informatie over de tijd van aflevering adequaat.

Prima geregeld

Alles goed verlopen.

Alles goed verlopen.

goed en snel geleverd

wat ik besteld heb is goed en snel geleverd.

Snel en correct

Duidelijke webshop.Vandaag besteld,lag de volgende dag klaar.

alles in orde

alles ok volgens bestelling

helemaal goed

duidelijke site, concurrerende prijzen en snelle beschikbaarheid.

Snel, correct, niet duur

Snelle levering, goed materiaal, scherpe prijs. Prima dus

Beste. Mijn bestellingen ziet er op het eerste zicht goed uit. Sterk materiaal Nu nog plaatsen,en dan weet ik dat het ok is. En snel geleverd,binnen de 24 u Grtjes

Snel besteld en in 1x geleverd !

Als ik op maandag avond een account aanmaak en een bestelling aanmaak met leiding lengtes van 5 mtr en woensdagmorgen staat de transporteur voor de deur kan ik alleen maar positief zijn lijkt mij?

Zeer snelle levering naar België.

Heel veel keuze aan een´ eerlijke prijs

Zo besteld, zo geleverd! Top!

Blij met de snelle levering.

Top bedrijf

Client super satisfait

Ce n'est pas ma première commande sur leidingshop et ne sera pas là dernière ! Super satisfait : catalogue riche, envoie rapide et customer service au petit oignons ! Merci a vous

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid

Kiyoh Recensioner