Filter

Ruim assortiment, goede kwaliteit en snelle levering.

Ik heb reeds eerder via de site (webshop) gezocht en besteld en dat ging goed en snel. Ook nu weer snel gevonden wat ik zocht. Goeie kwaliteit voor heel mooie prijzen! Supersnelle levering.

snelle levering en goede service!

Bij leidingshop PVC besteld voor mijn project. snelle levering en goede service!

Makelijk uitgezocht, en snel binnen

Maken snel

Vlotte service, dik in orde!

Alles snel en goed verlopen, voor herhaling vatbaar!

super

zeer proactief

Gewoon goed

Duimpje

Alles heel vlot verlopen, ook snelle reactie na contact

Alles heel vlot verlopen, ook snelle reactie na contact

Goed , snel en prima afgeleverd.

Goed gedaan.

Prima levering

Snelle en goede afhandeling.

heel tevreden

correcte samenwerking en vlotte communicatie

Snelle reactie op mijn vragen, snelle levering! Zeer tevreden

Personeel heel aardig en vakkundig

Voorraad is wat minder, Alles 3 keer veranderd en sinds vrijdag nog steeds geen mail gekregen voor de bezorging. Succes.

Snelle levering. Goed materiaal. Goedkoop

Positief. Voldeed aan de verwachtingen.

Op vrijdag aan het eind van de middag besteld en op dinsdag ontvangen . De bestelling was netjes verpakt en de druppelslang actiepakket was goed

Prima webshop!

Website is lekker overzichtelijk, nette prijzen en breed scala aan producten. Alles netjes op tijd en conform afspraak geleverd.

is wat het is.

Bestselling online besteld kreeg wat ik besteld had,

Vlotte levering conform afspraak

Overzichtelijke webshop; alles geleverd volgens bestelling. Helaas meerlagenbuis niet beschikbaar per meter.

Gewoon goed.

Gewoon zoals hef moet. Goed!

Prijs kwaliteit en assortiment

Gewoon alles wat je nodig hebt is snel te vinden, te bestellen en snel in huis. Handig is ook de verschillende (schroefdraad) maatvoeringen van 1 artikel die goed op de website op 1 pagina aangeklikt kunnen worden, scheelt hoop gezoek.

Goede kwaliteit, snelle levering, goede seervice

Ik had een aantal koppelingen besteld, waarbij er 1 verkeerde geleverd was (vergissing kan altijd). Na mijn email heb ik de volgende dag direct het juiste artikel ontvangen.

Super snelle service !

Zeer snel een oplossing gekregen voor onze vraag. en vervolgens werd onze bestelling snel aan huis bezorgd. Ging alles in het leven maar zo vlot.

Goede producten, trage verzending

Op vrijdag besteld, week er op op donderdag bezorgd. Kan sneller.

mn bestelling werd pas verstuurd nadat ik na 4 dagen ging bellen waar het bleef.

Na 4 dagen wachten ging ik bellen waar mn bestelling bleef terwijl de artikelen die ik besteld had op voorraad stonden op de site. Na het telefoontje kwam er pas actie en werd het verstuurd.Als ik dit voor de tijd geweten had, dan had ik het echt ergens anders besteld zodat ik het de volgende werkdag binnen heb.

Goede service en complete levering

Op een vraag rondom mijn bestelling snel reactie ontvangen en opgelost. Kwaliteitsproducten voldoen aan de verwachtingen. Goed assortiment

Snelle en complete levering

Duidelijke webshop, snelle levering en compleet tegen een aantrekkelijke prijs. Materiaal past prima op elkaar. Eenvoudige montage.

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid

Kiyoh Recensioner