Filter

Levertijd mag wat korter

Levertijd mag war korter

snelle levering en een goed materiaal

goed produkt snelle levering

uitstekende service als er iets niet goed is met de bestelling

had een muurplaat met tapkraan besteld, echter was er iets mis met de binnendraad van de muurplaat waardoor de tapkraan niet paste. na email contact en opsturen van foto kreeg ik binnen een werkdag al mijn geld terug van de muurplaat (omdat ik er zelf al 1 had gekocht in bouwmarkt)

Alles op tijd geleverd

Op tijd geleverd wat is besteld

Alles mooi verpakt en goed aangeleverd

Super snel geleverd en goed verpakt

Goede producten en nette aflevering

Goede producten en groot assortiment. De aflevering was netjes

een bestelling gedaan en moeilijk te verkrijgen lange wachttijd; even contact opgenomen voor annulatie en VOLGENDE dag al teruggestort dat is pas service: nieuwe bestelling geplaatst zonder problemen PRIMA CHOP

Prima en snel.

Goede service met de telefoon

Prima service, snelle levering.

Onderdelen zijn volgens planning geleverd. Goede kwaliteit.

Duidelijke omschrijving "buitenkansje" op de productpagina voorzien

Één pomp als buitenkansje gekocht. Ik veronderstel dat dit een geroutineerd product is, met eventuele lichte gebruikssporen, zoals hun webside vermeld bij de rubriek "buitenkansjes". Niet dat het een product is waar een crusiaal onderdeel ( in mijn geval het aansluitstuk) ontbreekt dat ze niet kunnen naleven. Gelukkig bij bol.com gevo.den voor 12€. Daardoor was de pomp duurder dan zonder buitenkansje. Dus opletten met buitenkansje!!!!!

Snel geleverd en ook de producten zijn goed

Goede productbeschrijvingen en snel geleverd

Bij de producten is veelal direct een omschrijving te vinden van hoe het te installeren en met welke producten het samen kan. Dit werkt heel goed. Helaas kwam het pakketje 1 dag later dan de gevraagde datum.

Prima geregeld

Juiste spullen en op afgesproken datum geleverd.

nette afhandeling van bestelling. koppelingen zijn minder geschikt

de bestelling is netjes geleverd, de bijgeleverde koppelingen voor een aansluitset van een pomp zijn niet van goede kwaliteit. deze lekken teveel waardoor valse lucht word aangezogen door de pomp

prima afhandeling

Communicatie verloopt prima

snel en netjes geleverd goed verpakt

Snel en goed geleverd.

makkelijk bestellen en snel geleverd.

makkelijk bestellen en snel geleverd.

Snel geleverd en juist

Toppers

Snel geleverde. Het gewenste artikel.

100% zoals verwacht.

Degelijk materiaal en levering zoals afgesproken. Prima

Snel en perfect

Correct

Prima product en snel geleverd

Super!!! Groot assortiment voor een prima prijs met uitstekend advies

Superfijn bedrijf !!! Groot assortiment voor een prima prijs met uitstekend advies en de bestellingen worden zoals afgesproken op tijd bezorgd.

Materiaal is prima, levering was een dag later dan aangegeven.

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid

Kiyoh Recensioner