Filter

Snelle levering, goeie prijs en communicatie.

Weinig communicatie

Deel van levering was vertraagd. Geen probleem, kan gebeuren, maar meldt het even.

goed spul, snel geleverd

volgende keer weer naar leidingshop!

Snelle levering precies op aangegeven tijdstip

Product was goed verpakt.

Mooi product

Fijn contact

Gewoon perfect

Vanaf bestelling tot bezorging , perfect

Top communicatie, snel geleverd

Zondag besteld, volgende dag in huis. Chauffeur uiterst vriendelijk en communicatief

Materiaal geleverd conform bestelling

Correcte levering. Goed verpakt. Voor diverse benodigdheden moest ik echter uitwijken omdat ze niet op voorraad waren. Levering was niet heel snel, maar naar verwachting.

Prima geen opmerkingen

Goed geregeld

alleen geen courierbericht ontvangen wie,wat,wanneer bezorgd.

In het weekend besteld en dinsdag op tijd in huis

Perfect zoala altijd

Altijd razendsnelle verzending en een prima degelijk product.

Snel en goede levering tegen een eerlijke prijs

Snel en goede levering tegen een eerlijke prijs

Snelle levering.

Licht beschadigd

Product was licht beschadigd

altijd snel en juist geleverd

altijd snel en juist geleverd

Prima en snel geregeld!

In de winkel goed advies gehad over ontwerp installatie en praktische tips bij aanleggen. In de webshop alles beschikbaar voor tuinberegening (als je toch wat slangen en koppelingen te weinig hebt uitgeteld)

Duidelijke site en voor extra vragen kan je bellen en je wordt dan ook nog eens goed geholpen!

Precies zoals afgesproken

Heb de spullen binnen die ik nodig had

Correcte levering

Zeer goed,snelle levering

A

Snelle levering na meedenken van het bedrijf

Alleen de bezorging door een ander bedrijf was weer eens onder de maat maar dat is Leidingshop niet aan te rekenen.

Snelle levering en snel antwoord

Er was snelle levering en antwoord mbt op mijn koppeling/beugel vraag over de regenpijp. Echter als ik nog een puntje mag noemen is dat er met de gehele set geen plug voor in de muur word geleverd wat ik een puntje vind.

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid

Kiyoh Recensioner