Filter

Duidelijke site. Snelle levering. Aanbeveling voor iedereen

snelle levering.

goed zeer goed

snel en juist

Whatsapp nummer wordt niet op gereageerd

Rest ging goed. Helaas toch niet juiste object. Vraag gesteld, maar na 2 dagen reactie ( en laatst online 2 weken geleden) toch maar besteld. Retourkosten bijna even duur als object helaas

Ik ben tevreden.

Het was niet helemaal goed gegaan met de levering maar goed opgelost. Klasse

Goede snelle levering Was iets niet mee geleverd gebeld andere dag nageleverd goede service en vriendelijk

100% correct

Product conform omschrijving. Snelle levering.

Prima spul

Werkt uitstekend snel geleverd voor een normale prijs.

op tijd en goed geleverd

aanrader om te delen

Snelle service en levering

Ik ben tevreden over de afhandeling van mijn order

Goed product en goede service

Snel en accuraat afgehandeld.

Ik denk erover om maar een lijstje te maken van koppeligen en andere appendages die ik nog nodig heb.

Zneel

Ales OK

Correcte levering, maar trage verzending

Bestellen gaat eenvoudig en de correcte items worden geleverd. Ik dacht dat het bedrijf traag was met leveren, maar ik had zelf over het hoofd gezien dat één van de artikelen een extra levertijd had. Na enkele berichten is dit mij duidelijk geworden en ik ben steeds keurig en snel te woord gestaan.

Snelle levering!

Snelle levering, retour haperend

Bestelling goed ontvangen, een deel heb ik geretourneerd en moest nabellen om het retourbedrag teruggestort te krijgen. Is verder goed afgehandeld.

Scherpe prijzen en zeer snelle verzending.

Scherpe prijzen en zeer snelle verzending, aanrader.

top

top meer niet nodig

Ruime keuze, snel bezorgd

Goede website met duidelijke navigatie. Makkelijk kiezen door ruim assortiment, vrijwel.allrs op voorraad. Snel bezorgd en goede kwaliteit materialen. Uitstekend dus.

Snelle levering, duidelijke antwoorden en een duidelijke site

Op CV-gebied ben ik een leek. Heb wel eens een radiator vervangen, maar daar blijft het dan ook bij. Om twee leidingen om te leggen wilde ik met meerlagenbuis werken, maar ik begreep niet helemaal wat er nu wel of niet op elkaar paste. Via de site had ik dit snel uitgezocht, maar voor deze specifieke situatie miste ik een koppelstukje. Na tien minuutjes telefoneren kreeg ik gewoon drie artikelnummers en dat past gewoon prima. Bestelling 's middags geplaatst en rond een uur of twaalf de volgende dag alles netjes binnen. Goed ingepakt, niks beschadigd en alles compleet.

1e bestelling. Kort maar goed geholpen met vraag.

1e bestelling. Kort maar goed geholpen met vraag. Aan de hand van hulp kleine bestelling gedaan. Ik had 1” doppen =?= 33,3 mm nodig Deze pasten. En veel goedkoper dan elders.

Netjes het gevraagde product gekregen

Na een vraag per mail, kreeg ik netjes de juiste informatie en heb toen het product besteld bedankt

Prima ervaring

prima website, snelle levering. Ik ga hier vaker bestellen.

Prima club

Alles op tijd en goed geleverd

Goede informatie die ik tel kreeg

De levering was zoals beloofd snel, uitstekend

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid

Kiyoh Recensioner