Filter

Snelle levering tegen een redelijke prijs

Voor de aanleg van een laadpaal bij huis, heb ik 25 meter grondbuis betseld met een dorsnede van 50 mm. Snelle levering, redelijke prijs en Leidingshop geeft duidlijke updates over de levering van de bestelling.

Product werkt prima, wel later geleverd dan verwacht

Ik had een volgelopen kelder, dit product heeft het bijna helemaal leeg getrokken in een half uurtje, er bleef wel een klein laagje over maar dat is handmatig wel gelukt.

Zeer goede webshop, duidelijk. Snelle levering

Gewenst product snel gevonden op de website. Verder, kwaliteitsvolle producten tegen aantrekkelijke prijzen in vergelijking met de doe-het-zelf supermarkten. Prijzen zijn meestal 50% tot 75% lager.

Snel, goed verpakt, goede producten, goede prijs

Inmiddels 3x iets besteld en telkens perfect. Ik had nog nooit met Bonfix alu-knel gewerkt dus de uitleg op de website was prettig om te hebben. Fijn om mee te werken

Fijne webshop

Duidelijke site, snelle levering, goede service!

Snelle en correcte levering. Nette prijs. Duidelijke site.

Snelle en correcte levering. Nette prijs. Duidelijke site.

Goede en snelle levering

Benodigde materialen allemaal aanwezig. Snelle levering van de bestelling.

Goede website en na bestelling zeer snel geleverd.

Goed Product en snel geleverd

Wery good quality perfect also leverin really fast

Altijd snel geleverd

Materialen altijd compleet en snel geleverd veel keus. Zeer tevreden

correcte zending voor correcte prijs

Heel vriendelijke verkoopster aan de lijn gehad omdat mijn bestelling enkele dagen uitbleef. Ze heeft onmiddellijk voor een oplossing gezorgd en me hiervan telefonisch op de hoogte gebracht. Mijn bestelling is 1 dag in perfecte staat aangeleverd. super !

Ziet er mooi uit moet nog geïnstalleerd worden en we moeten nog handleiding ontvangen

Ik had er nog vragen bijgesteld die niet zijn beantwoord. Hoe vaak wissel je de filter. En is er een beschrijving hoe je het moet aansluiten etc. Een gebruiksverklaring. Dat zou fijn zijn. Dus in plaats van enquêtes graag de vraag beantwoorden.

Snel geleverd, prima kwaliteit

Pakje snel binnen. En netjes ingepakt.

Goedkoop Snel geleverd

Hoge bezorgkosten

Bezorgkosten zijn wel erg hoog voor twee dingen

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering. Overzichtelijke site. De chatfunctie komt steeds en vaak tijdens bestellen in beeld wat ik als storend ervaar.

Snelle levering en correct

prima materialen

Goede producten, goede service, snelle verzending

Zondagavond besteld, dinsdag in huis.

Prima en snelle afhandeling

Alles is goed verlopen

Fijn bedrijf

Al meerdere keren dankbaar gebruik gemaakt van zowel de webshop en de toenmalige winkel. Bijna alles op voorraad, overzichtelijke website en nette prijzen. Online bestellen en afhalen in de winkel ook erg prettig. Bent u dus op zoek naar een goed en betrouwbaar bedrijf dan bent u hier aan het juiste adres.

Snelle en keurige levering

Duidelijke website en snelle levering

Zoals het hoort!

Besteld en op tijd geleverd, prima!

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid

Kiyoh Recensioner