Filter

Positief

Netjes geleverd

goed advies gekregen

tekening gestuurd van riolering ivm renovatie. Nuttige tips gekregen

Gemakkelijk te bestellen en het wordt keurig en correct afgeleverd

Ook het bestelde product is goed en voldoet aan onze specificaties gr

Geweldige service met een snelle reactietijd!!

Ik had een paar lijngoten met hulpstukken besteld. Een van de goten was kapot gegaan tijdens transport en bleek dat ik de verkeerde hulpstukken had besteld. Ik kreeg met een dag bericht dat ik een nieuw goot zou kregen en of ik het ordernummer kon doorgeven. Binnen een paar uur opnieuw een reactie dat ze de goot met nieuwe hulpstukken direct zouden opsturen. Met 2 dagen had ik allespullen in huis. Wat een geweldige service. Daar kunnen veel bedrijven nog wat van leren. Petje af.

Beschikbaarheid van elders moeilijk vindbare items is een troef

Op vragen aan de klantendienst wordt snel geantwoord. Enige onduidelijkheid werd op verzoek uitgeklaard. Behandeling van de bestelling en levering kan niet sneller gebeuren. Via de webshop kunnen items worden besteld die moeizaam of niet bij andere winkels/leveranciers kunnen aangekocht/besteld worden.

perfect uitgevoerd

perfect uitgevoerd, + goed product

perfectie

keuze,kwaliteit,levering,prijs uitzonderlijk

De bestelling is netjes via een vervoerder geleverd

Gewoon zoals het hoort.

Prima website, veel producten, snelle levering, eerlijke prijs. Prima dus

Goed , problemen worden snel opgelost

afdekkapjes buis 110 perfect geleverd

alles zoals het hoort

Uitstekende service!

Zelfs na de online bestelling wordt er meegekeken of deze nog aangepast kan worden. Telefonisch zeer net te woord gestaan.

snelle verzending

Had mijn bestelling snel in huis en goedkoper dan bij anderen

Snelle verzending en persoonlijke communicatie!

Onderdelen die ik nodig had kon ik nergens vinden maar had Leidingshop gewoon op voorraad. Goede communicatie via mail

Fijne mensen

Makkelijke webshop. Vlotte levering. Transportschade vlot en zonder gezeur afgehandeld. Volgende bestelling gewoon wéér bij hen. Zeer tevreden.

Duidelijke site,snelle levering en goed product

Duidelijke site,snelle levering en goed product

Goed spul

Duidelijke website en snelle levering

Goed aanbod, goede prijzen, snelle levering! Top!

Goed!

Vlot en compleet geleverd.

De bestelde koppelingen werden snel en compleet geleverd, niets op aan te merken.

Eindelijk eens een Belgische 'webshop' die efficiënt werkt !

De klassieke groothandels zoals Vanmarcke, STG , Facq , CEBEO zijn de laatste 20 jaar precies stil blijven staan , soms heb ik de in druk dat ze achteruit gegaan zijn. Bepaalde leveringen duren weken en weken .... Moet dit maar eens proberen te verklaren aan een klant die iets besteld bij bol.com om 21u30 s'avonds en de dag erna het al geleverd krijgt... Ok ze hebben veranderingen door gevoerd , webshops opgericht maar je kan dat helemaal niet vergelijken met Nederlandse webshops. Heb het niet zo voor Nederlanders ;-) , maar van hun webshops kunnen we nog iets leren... Jullie zijn wel mee met de tijd ! doe zo verder...

Hele goede service en informatie op de site

Klantgericht

Prima pomp

Slang en koppeling die er dik geleverd waren paste niet op de pomp heb bij de bouwmarkt een andere koppeling moeten halen.

Supersnel geleverd na bestelling op duidelijke website.

Correct op alle gebied. Van bestellen tot leveren.

Top bedrijf

Verkopers met verstand van zaken en een super goede service

Snel geleverd en prima materiaal.

tevreden

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid

Kiyoh Recensioner