Filter

Goede service en kwaliteit

Altijd een correcte afhandeling van de order

Top service en top spul

Helemaal tevreden

Alles vlot verlopen geen klachten top

Besteld supervlug geleverd

Snel en perfect

Alles gekregen wat ik besteld heb. Goede kwaliteit en snel geleverd.

Kwaliteit van product kan beter

Mijn gasdraad koppeling heeft zoveel oneffenheden van het galvaniseren dat deze eerst schoongemaakt moest worden incl het gasdraad alvorens deze kon worden gebruikt.

Goed geregeld

Correct, snelle levering, bijkomend advies

Prijs/kwaliteit goed

Goede service, snelle levering

Goede service, snelle levering

Goede behulpzame informatie bij het plannen van de werkzaamheden.

Prima en snel bezorgd

Prima spul en ga er zo nog 6 1/2 sproeiers bestellen

Opnieuw super tevreden.

Snel geleverd.

Heel flexibel

Ik had 5 afsluitdoppen besteld en had er maar 3 nodig. Ze namen er 2 terug op een heel vlotte manier.

Buitengewoon efficient

Zeer vlote bezorging

Top geregeld en niet duur

Zie boven

Correct product, snel geleverd

Duidelijk product omschrijving die overeenkomt met de levering. Snel thuis geleverd.

Artikelen zijn snel geleverd.

Bij de eerste levering heb ik bij de zeilvereniging afgesproken dat is goed gegaan maar bij de nalevering had ik een ander adres opgegeven. Helaas heeft de leverancier de gevraagde artikelen niet op dat adres geleverd maar voor het gesloten hek bij de zeilvereniging gezet. Dit vind ik jammer. Gelukkig zijn de artikelen niet meegenomen of gestolen. Dit vind ik wel een punt van aandacht.

Product volgens omschrijving, snelle levering

Product volgens omschrijving, snelle levering.

Heb mijn centen terug gekregen

Heb mijn centen redelijk snel terugekregen

Niet alles geleverd

Niet alles geleverd

Nette afhandeling van levering

Goed en netje te woord gestaan bij mijn melding van een ontbrekende product Directe na levering zodat het product de volgende dag toch nog in huis had.

Gewoon precies wat ik verwacht had

Ik heb een product besteld, dat is netjes op tijd, goed verpakt, voor de juiste prijs geleverd. Geen verbeterpunten

mooi op tijd, top

is voor iemand anders geïnstalleerd, hij is er blij mee

Snelle levering, groot assortiment en prima prijzen

Snelle levering, groot assortiment en prima prijzen

Leidingshopwinkel is een goede webshopwinkel

Over het product en de leidinghopwinkel ben ik zeer tevreden maar niet over de levering door PostNl. Ik heb transportkosten betaald om het pakje bij mij thuis te laten afleveren maar de zoveelste keer met PostNl bellen ze niet aan, vinden we geen bericht in de bus maar ontvangen we enkele dagen later een mail dat we het bestelde kunnen afhalen in een afhaalpunt. Dat is niet correct. Ik vraag u dan ook om PostNl daar op aan te spreken. Mvg Aerts Joost

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid

Kiyoh Recensioner