Filter

Slechte levering postnl

Zeer goede kwaliteit wat jullie leveren. Alleen bezorgen is waardeloos. Ze komen het niet brengen ik kan nog 7 km rijden om het bij een depot van PostNL op te halen. Ze zijn te beroerd om te brengen en geven melding niet thuis terwijl we gewoon thuis zijn. Dit gebeurt bij PostNL elke x niet alleen bij jullie. Zeer vervelend. Jullie zijn top Mvgr Gerrit Stegeman

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd

Hele goeie aftersales

Vlotte bestelling en levering en fantastische dienst na verkoop. Ik bestelde hier 4 Self-Seal pp stoppen. Bij ontvangst bleken 3 van de 4 stoppen geen o-ring te bevatten. Na contact kreeg ik al heel snel 3 nieuwe opgestuurd. Ik kon van die gelegenheid zonder problemen gebruik maken om nog 2 extra stoppen te bestellen en die werden netjes meegeleverd. Alleen, Murphy zou Murphy niet zijn als die 2 extra koppelstukken ook de o-ring niet zouden missen... Hoeveel pech kan je hebben denk je dan. Maar opnieuw werd dit door Noortje van leidingshop.nl perfect en snel opgelost. Een dikke pluim dus voor hun absoluut goeie service! Ik ga hier zeker nog bestellen!

Kwaliteit prijsverhouding

Koppelingen gekocht voor druppel systeem. Prijs kwaliteit verhouding zeer goed. Snelle verzending en bezorging..

Ben zeer tevreden ook met bezorging

Bij bezorging gebeld waar hij het heeft neergelegd, top

1e levering wel betaald nooit geleverd

Pakket is waarschijnlijk door de vervoerder kwijt gemaakt en heb dus 2x moeten betalen om mijn spullen binnen te krijgen. Leidingshop neemt de verantwoordelijkheid niet op zich en laat klant betalen en schuift de schuld naar de vervoerder. Jammer allemaal, ging gelukkig maar om klein bedrag maar wees dus gewaarschuwd de verantwoordelijkheid van Leidingshop houd dus op als product in het doosje zit.

Erg goed

De levering was snel

Alles top

Alles top

Kan sneller

Normaal de volgende dag verzenden.

Prima verzorgd.

Keurig op tijd geleverd

Goede service en goede bereikbaarheid

Aangezien ik in de buurt van Bergeijk woon is het bestellen via de site en daarna ophalen erg makkelijk. Altijd voldoende voorraad en goede service.

Ruime keuze

Groot assortiment en leuke prijzen

Professioneel

VUR65 sproeiers in 1 jaar tijd voor tweede maal straalbreker (spontaan!) afgebroken. U hebt ze snel gratis vervangen.

Alles is uitstekend verlopen.

Vlotte en correcte afhandeling. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goede producten en marktconforme prijzen

Wat ik zoek is meestal bij Leidingshop wel verkrijgbaar. Service is prima

Alles vlot verlopen

prima levering

mooi product paste prima lekker snel geleverd

Alles voor mn tuin beregening

Makkelijk snel besteld en in huis!

alles goed

prima prijs, op tijd de goeie spullen

goede website, lekker assortiment, vlotte verzending

toptent

Super snel de balg geleverd.

De balg van Leo 24 liter snel geleverd.

perfect geleverd en toegekomen

gewoon perfect

geen opmerkingen

betaalbaar kwaliteit en snel geleverd

goede kwaliteit tegen een goede prijs en snel verzonden

Product als verwacht, snelle levering.

De bestelling was compleet. Het product was helemaal wt ik gehoopt had en de levring was op tijd. Helemaal prima.

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid

Kiyoh Recensioner