Filter

Leidingshopwinkel is een goede webshopwinkel

Over het product en de leidinghopwinkel ben ik zeer tevreden maar niet over de levering door PostNl. Ik heb transportkosten betaald om het pakje bij mij thuis te laten afleveren maar de zoveelste keer met PostNl bellen ze niet aan, vinden we geen bericht in de bus maar ontvangen we enkele dagen later een mail dat we het bestelde kunnen afhalen in een afhaalpunt. Dat is niet correct. Ik vraag u dan ook om PostNl daar op aan te spreken. Mvg Aerts Joost

Snelle Service

Bestelling werd supersnel geleverd en ze zijn gewoon bereikbaar voor vragen

Klantvriendelijk en snelle levering

Klantvriendelijk personeel en snelle levering

Toppie

Vlot en prima geprijsd

Goede producten voor goede prijs

Goede producten voor een goede prijs. Levertijd vond ik wel te lang (4 dagen) voor producten die op voorraad zijn.

snelle levering ,duidelijke site en zeer tevreden over mijn aankoop

snelle levering, duidelijke site en zeer tevreden over mijn aankoop

Prima webshop, snelle levering en goede product.

Nu voor de tweede keer een bestelling geplaatst bij Leidingshop webwinkel. Beide keren snelle levering, prima producten zoals beschreven en te zien is en goed ingepakt. Zeker een aanrader

Super en snelle levering.

Ben uitermate tevreden met mijn product.

vlotte levering

Mijn bestelling was snel geleverd. Ook de nalevering!

Alles was goed en snel thuis bezorgd. Dit alles tegen de goedkoopste prijs . Bedankt.

Snelle en goede kwaliteit levering

Gewoon goed

Uitsrekend

Snelle en correcte levering

Topservice

Heel rap mijn bestelling gekregen.mooi verpakt.doe zo verder.

Verkeerde product werd geleverd, bedrijf heeft dit zsm goed opgelost en omgeruild.

Makkelijk bestellen en snelle levering

Makkelijk bestellen en een snelle levering

Correct

Bedrijf is goed bereikbaar, reageren adequaat op problemen, zijn duidelijk, correct, snel met leveringen

Goede materialen

x

x

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Correcte en snelle levering

Deskundig advies

De medewerkers gaven de juiste tips en informatie.

Alles prima

Super goed verpakt. Snel geleverd

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid

Kiyoh Recensioner