Filter

Mooi bedrijf waar de fundering zeer sterk is.

Je wordt altijd zeer goed geholpen ook al kom je tegen sluitingstijd hebben de medewerkers nog altijd de tijd voor je. Kennis en kunde staat bij leidingshop op een zeer hoog niveau.

Snel ontvangen en direct geplaatst.

Het benodigde hulpstuk besteld, betaald en binnen 2 dagen zeer naar tevredenheid ontvangen.

Een bocht pvc 110mm 30gr spie/manchet is niet overal verkrijgbaar. Bij Leidingshop besteld en binnen 2 dagen thuis ontvangen tegen zeer redelijke prijs. Zeer tevreden!!!!!!! Hier blijf ik klant!

Snelle levering, duidelijke communicatie

Mooi product voor een scherpe prijs

Snelle levering tegen scherpe prijs en goed verpakt voor transport.

Snel en compleet geleverd

Goede prijs-kwaliteit verhouding!

Jammer dat de afdichtingen niet mee geleverd worden

Leisingen besteld voor de vervanging van een waterpomp. Ze zijn goed aangekomen, maar met te weinig dichtingen.

Topkwaliteit

Goed materiaal, vriendelijke chauffeur en snel geleverd (binnen 2 werkdagen).

Prima levering door Leidingshop

De door mij bestelde producten waren allemaal goed. Alles wat ik nodig had, heb ik daar gevonden. Altijd prettig als één leverancier alles kan leveren. Netjes verpakt tegen een goede prijs en bovendien snel geleverd. Top!

Ik kon moeilijk uitmaken wat de specificaties waren van mijn aankoop.

Bij levering bleek het niet het juiste materiaal te zijn. Moeilijk om uit te maken op de site wat je juist koopt. Niks gevonden om terug te sturen of op te lossen. Ik koop terug in de winkel.

Op tijd en netjes

Super prijzen en assortiment, goede kwaliteit

Door de absurde prijsstijgingen zijn ook fittingen belachelijk duur geworden- dus rondkijken loont ook bij lage aantallen. Leidingshop is een echte aanrader!

Netjes en goed gedaan

Goede prijs en assortiment maar slechte communicatie.

Super prijs, groot assortiment maar helaas niet goed in de communicatie: -Geen afhaal bevestiging of verzendbevestiging pas ontvangen na ontvangst van pakket -Geen reactie op whatsapp. Zeker een verbeterpuntje mogelijk en als dat gedaan is dan scoren jullie een 10!

Netjes bezorgt en mooi op tijd

Zeer correct en uitstekend!

De website, eenvoudigheid en overzicht van bestellen, en daarna afrekening, communicatie over en aflevering zelf is bij de firma uitstekend.

Perfect, beste en goedkoopste

Goedkoop en snel service

top bedrijf

supersnelle levering volgens afspraak.

Alles aanwezig en en op voorziene datum geleverd.

Alles aanwezig en en op voorziene datum geleverd.

Netjes geleverd

Netjes geleverd en de juiste producten

Correct

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid

Kiyoh Recensioner