Filter

gewoon goed

makkelijk te bestellen en snel in huis

zoals altijd snel en goed geleverd

Overzichtelijk site

Goed bedrijf

helemaal zoals voorgesteld

misschien nog een suggestie: wat soort zaag of mes gebruiken als je ergens een stuk moet afdoen

Fijne webwinkel

Overzichtelijk

Zeer goede ervaring

Veel keus snelle levering ga zo door

Mooie lijngoten.

Soepel bestelproces via de website, tijdige levering, mooi product geleverd.

precieze en snelle levering volgens bestelling

toppie

Snel en klantgericht

Goede prijs kwaliteit verhouding. Heldere informatie en Klantfocus! Top

Snel geleverd en alles klopte .

top

goed en op tijd geleverd.

Vlot en verzorgd

Een vraagje Enkele onderdelen hebben wij dan toch niet kunnen gebruiken. Bestaande goot was doorheen te veel vervormd. Opgelost met stukje EPDM en een pot lijm. Minder mooi, maar wel gelukt ... Wordt bij terugzending tegenwaarde ook teruggestort ?

Goede service en snel incl compleet geleverd

Producten waren makkelijk via de site te vinden en alles werd snel en compleet thuis geleverd

Goede leverancier

Vriendelijke mensen

Goede service vlotte levering

Rolo75 Schroefdraadafdichting doet wat het moet

Gedaan met het geprul met teflon en vlas-pasta, met dit product in een handig pompje zijn je metalen schroefafdichtingen zo klaar. Product op de schroefdraad aanbrengen, alles in elkaar draaien (je kan zelfs een stukje terugdraaien om bv je kraan netjes uit te lijnen) en klaar. Ook netjes op tijd geleverd....

Snel levering product zo als omschrijving

Snel gevonden, snel besteld

Goede website waar ik alles snel kond vinden en bestellen. Leveren ging prima

Top kwaliteit en snelle service.

Goede producten en prima informatie via de chatbox. Prijstechnisch prima !

Gemakkelijk te bestellen en snelle levering

Ze hebben assortiment hebben wat andere zaken niet eens kennen

Kleine bestelling word in 4 keer afgeleverd.en de factuur klopt niet met wat ik betaald heb

Bestelling onnodig duur maken dooreen keer een vrachtauto te sturen en drie keereen bodedienst

Vlotte bediening en goede service achteraf.

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar!

Kiyoh Recensioner