Filter

Kleine bestelling word in 4 keer afgeleverd.en de factuur klopt niet met wat ik betaald heb

Bestelling onnodig duur maken dooreen keer een vrachtauto te sturen en drie keereen bodedienst

Vlotte bediening en goede service achteraf.

top service

top

perfecte service

na een abusievelijk bestelling en de conclusie dat ik het verkeerde object had ontvangen overleg gehad met de leidingshop. Samen concludeerden we dat het object, wat ik wilde, niet door leidingshop kon worden geleverd. Geen probleem, domweg retour sturen en enkele dagen later werd het betaalde bedrag gerestitueerd.

Vlotte levering

Fijn om hier spullen te bestellen, Top!

Snelle levering......

Scherpe prijs en snelle levering

Vindt steeds wat ik zoek.

Wordt steeds snel geleverd. Ook de stukken die ik niet vindt in de doe het zelf zaak vindt ik hier .

Top en snel geleverd

Snelle en goede levering binnen 24 uur in huis

Snel en correct geleverd

Bedankt voor de vlotte service!

Snelle bezorging en goed materiaal

Goed materiaal voor een nette prijs Het werd allemaal snel geleverd. Heel tevreden.

Snelle en juiste levring

Alles is goed aangegeven en duidelijk te selecteren.

Goede snelle levering en goede prijs

Snelle correcte levering van bestelde producten

Snelle levering en alles zoals verwacht.

Gewoon goed, ook goed advies

Gewoon goed, ook goed advies

De levering was conform het bestelde en geleverd volgens afspraak.

Duidelijke website met concurrerende prijzen. Kwaliteit van bestelde artikelen is kwalitatief in orde

snel en goed

4 x besteld, 4 x goed gegaan

tevreden

netjes geleverd zoals het hoort.

Super!!!!!

Had klein stukje rioolbuis 200mm nodig. Overal alleen volle lengtes. Hier ook per meter! s’Muddags bestel, volgende dag al in huis!

Snelle levering,goed materiaal.

xxx

geweldige winkel

Al vaak spullen besteld voor tuin berekening en cv installatie. Afhalen en laten leveren, altijd snel en compleet. Vriendelijk personeel en goede prijs / kwaliteit verhouding.

Oké

Oké

Kwaliteit prijs en snel

Goede prijs voor het product.

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar!

Kiyoh Recensioner