Filter

Snelle levering, goed spul

Het werkt perfect, geen geknoei tegen de ramen.

Snelle levering en niet duur.

Druppelslang en toebehoren snel geleverd.

Uitstekend geholpen

Mijn artikel wat ik op maandagochtend nodig had en bestelde vrijdagmiddag net voor einde van de werkweek, had ik zaterdag binnen. Dankzij het meedenken van de medewerker van leidingshop.

Uitstekende producten

Alles snel geleverd

correcte levering

correcte en tijdige levering

Vakkundige uitleg en extra info gekregen

5 zendingen in drie dagen voor items die volgens de site allemaal op voorraad waren

Prima spullen, 80% kwam ook in de eerste zending en op tijd. Twee kritiekpunten: 1) alles was op voorraad en zelfs ‘direct af te halen’ volgens de website, maar in de praktijk waren er vier (!) nazendingen de twee dagen na de eerste zending. Hoe zit dat met het voorraadbeheer? Waarom vier nazendingen en niet twee (een per dag) of een (alle vier de verlate spullen samen) 2) gebrek aan helderheid hierover: ik moest er zelf achter komen door de pakbon te checken dat de order niet compleet afgeleverd was. Klantenservice gaf bij navraag vervolgens zeer beperkte info, en slechts van drie van de vier ontbrekende items. Dus uiteindelijk allemaal ok, maar ik ben niet zo tevreden over het afhandelproces.

Goed contact

Makkelijk kunnen bestellen en prima prijs. Heb goed contact kunnen krijgen en zaken kunnen regelen.

Slechte communicatie

Als je gaat informeren naar je bestelling krijg je alleen maar leugens te horen. Bestelling is niet binnen de aangegeven aantal dagen geleverd. Bij na vraag zeggen ze dat de transportteur vertraging heeft. Nu werkt en goede vriend daar en daardoor weet ik dat mijn bestelling niet was aangeboden. Een leugen. Vervolgens kreeg ik van de transportteur te horen (na dat het daar aangeleverd was) dat ze de volgende dag komen. Kreeg ik op het moment dat het bij mij geleverd had van leidingshop te horen: morgen word het geleverd. Misschien moeten jullie eerlijk gaan worden en niet zomaar onzin roepen. Dit is zo amateuristisch dat ik voor mijn bedrijf niet meer hier bestel

Gewoon goed zoals het hoort

Makkelijk zoeken en bestellen

overzichtelijke webschop na vraag netjes geholpen materialen snel geleverd

Kwaliteit druppelslang slecht

De druppelslang knikt zo ongeveer bij elke beweging. Ik had de flexibiliteit van een tuinslang verwacht. Deze is waardeloos

Prima kwaliteit.

Kwaliteits producten maar de levertijd kan korter.

Aanrader !

Alles correct en vlug geleverd !

Snelle en correcte levering

Snel en correct

Heel goed!

Bestelling snel en compleet geleverd. Ook niet in een veel te grote doos, maar een bescheiden doosje. Klus snel geklaard.

Slechts één "verbeterpuntje"

Alles verliep heel vlot, product volledig zoals gewenst. Maar ik zou het beter vinden als niet groot op de verpakkingsdoos zou staan wat erin zit en de doos zo een halve dag tegen de voordeur staat. Ik vermoed dat er namelijk heel wat mensen zijn die wel iets kunnen doen met een 10m lang verwarmingslint...

betrouwbare leverancier

Duidelijke website, snelle levering, nette prijs en duidelijke communicatie. Ideaal als je aan het verbouwen bent.

Wederom een uitstekende ervaring.

Reeds enkele malen zaken besteld voor de aansluiting van (regen-) water in onze tuin. Prompte levering van goede kwaliteit.

Gewoon goed zoals het hoort

Een goed product

Prima kwaliteit en levering volgens afspraak

Prima kwaliteit en levering volgens afspraak

Snelle en correcte levering.

Mijn volgende bestelling is terug bij Leidingschop.

Door post nl pakket nooit gekregen maar de afhandeling van jullie was goed

Pakket kwijt door post nl. De afhandeling door jullie was goed.

alles correct verlopen

alles correct verlopen

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar!

Kiyoh Recensioner