Filter

Prima winkel

Goede prijs, snel in huis

Super snel

Prima geholpen en snel geleverd

goede kwaliteit

het is degelijk materiaal , alles dezelfde kleur , 1 min punt , op de levering van één van de dakgoot lengtes waren veel krassen , denk door het transport , een voordeel dat ik nog voldoende materiaal had om te kunnen afwerken bij de klant mvgr Dominiek

Prima service, maar

In vergelijking met andere webshops kan de verzending van de goederen net iets sneller.

Door de snelle levering en de kwalitatief goede spullen tegen concurrerende prijzen en ik erg tevreden.

Levering en assortiment prima, advies is afhankelijk wie he spreekt.

Eerste contact was erg goed, veel kennis en goed advies. Tweede contact duidelijk minder, duurde erg lang, steeds bij anderen navragen.

Vlotte levering, zijn tevreden

korrekte service in de volledige afhandeling van mijn bestelling !

voorbeeldig, geen enkele opmerking !

Gewoon goed

Onderdeel besteld, binnen 48 uur binnen. Geen problemen.

zeer goed!

Snel en correct geleverd degelijk materiaal!

Keep it simple

Snel en eenvoudig verdergeholpen. Producten afgehaald in hun filiaal. Geen praatjes maar degelijke uitleg. De dag na bestelling, voor 12u al bericht dat spullen klaar liggen.

Netjes geleverd volgens afspraak

Keurig

Snelle afhandeling en adequate levering van het product

Snelle levering en product conform aangeboden.

duidelijke site snel geleverd

lastig te vinden koppeling hier op voorraad en daarna snel geleverd voor een goede prijs

Ik heb zeer goede ervaring met Leidingshop

Na mijn bestelling ik kreeg mijn warmtelint heel snel bij mij thuis bezorgd.

Overzichtelijke site, makkelijk bestellen en snel geleverd.

Erg goed.

Uttstekend

snelle levering , prima product

Alles perfect verlopen.

Alles verlopen zoals beloofd. Prima service.

Heel blij met de artikelen die we besteld hebben.

Goedkop

Goedkoop artikelen en Snel geleverd.

Goede kwali

Goede kwaliteit. Goede prijzen. Nu nog andere distributeur, PostNL is waardeloos!!

Alles zoals afgesproken met de bezorging en tijd nogmaals top.

Bezorging prima

Produkt niks waard

Correcte en snelle levering

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar!

Kiyoh Recensioner