Filter

Oké

Oké

Teleurstellend

De omschrijving van het door mij gekochte artikel was niet duidelijk. Daardoor kreeg ik een verkeerd artikel. Retourneren was niet zinvol omdat de totale kosten (verzendkosten) verhoudingsgewijs heel erg onvoordelig uitvielen. Ik heb het artikel maar gehouden maar kan er niets mee.

leidingschop is top

Zeer snel geleverde en goede producten

Goede producten, snel geleverd. Bij een verkeerde bestelling direct bellen om te annuleren, je wordt dan goed geholpen.

Snel en adequaat besteld en geleverd

Donderdag besteld en de dag erna af te halen. Goede,duidelijke communicatie. Goede prijs kwaliteit. Al met al TOP

Prima shop met uistekende klantenservice

Ik zocht onderdelen voor een kraanaansluiting voor mijn tuinhuis. Via de chat ben ik perfect geholpen en vriendelijk te woord gestaan. Ik raad deze shop zeker aan!

uitstekende verzorging van mijn bestelling

mijn bestelling werd zeer vlot en perfect verpakt geleverd

Super slangklem

Kwaliteit zoals aangegeven

Nieuwe klant, bestelling gedaan voor 1 bocht 15 graden . Er werd met diezelfde inzet gewerkt als dat ik een grotere bestelling zou doen.

Goede en snelle service

Juiste hoeveelheid goede service

Goede service, concurrente prijs

Aanrader

Altijd goed bij Leidingshop

Al jaren klant en al jaren tevreden

Zeer snelle levering

Prima shop .

Ruime keuze in fittingen, snel en correct geleverd

Ben voor installatiewerkzaamheden regelmatig bijzondere fittingen nodig, die lang niet overal verkrijgbaar zijn. Bij jullie is het tot nu toe wel steeds gelukt.

Prima webwinkel.

De materialen die ik niet gebruiken kon heb ik eenvoudig kunnen terug sturen. Geld werd daarna netjes overgemaakt . Prijs kwaliteit is uitstekend. Kortom, zo hoort het !

Snelle levering en scherpe prijs.

Snelle levering scherpe prijs en alles in voorraad.

Was goed

Was goed

Erg lange levertijd, product was goed

...

Top afgeleverd

zeer goed geholpen

een fijne webshop waar het niet uitmaakt hoeveel je besteld, ook deze bestelling wordt snel en goed uitgevoerd, ben zeer tevreden.

geleverde spullen zien er deugdelijk uit

Groot assortiment. Veel keuze voor je project.

Goed bedrijf

Fijne mensen, ook voor afhaal.

Goede ervaring. Snelle aflevering van product. En goede orderafhandeling.

Goed prijzen veel keus

Zeer snelle levering zonder fouten ga zo door

Dikke prima

2 x een bestelling gedaan en alles naar wens. Geen problemen ondervonden en de levering goed en netjes ontvangen. Prima bedrijf om je spulletjes te bestellen...

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar!

Kiyoh Recensioner