Filter

Goede kwaliteit, prijs en service.

Top!!!

Alles heeft vlot gelopen. Ik ben tevreden met het product (drukvat) en de snelheid van de levereing

Doen wat ze beloven! Super!

Xxx

Overzichtelijke website, snelle levering en goede prijs-kwaliteit

Overzichtelijke website, snelle levering en goede prijs-kwaliteit. Uitstekende webshop.

Vlotte en correcte afhandeling

Netjes en snel aangeleverd, duidelijke info

Vooral de duidelijke info op website is erg prettig voor mensen met minder klus ervaring

Goed contact, prima service.

Prettige webshop waar ik graag terugkom.

Goed en snelle service

Overzichtelijke webshop, makkelijk en snel te bestellen. Prima service.

goede service , prettig samenwerken, duidelijke website , mooi eindreslutaat.

Prettige samenwerking gehad, fijne service , resultaat een super beregening op mijn moestuin . Chapeau . overzichtelijk je installatie samenstellen met behulp van de website .

Overzichtelijke website, scherp geprijsd en vlot geleverd

Ondanks bouwvak toch vlot geleverd. Bewateringssysteem van goede kwaliteit.

Goede prijs voor een mooi product

Zeer tevreden met mijn slanghaspel.

zeer goed

snel en correct

Koppelingen zijn rommel!!

Koppelingen voor alpex leidingen sluiten niet goed aan. Na plaatsing op verschillende plaatsen een lek, nog nooit meegemaakt. Dus ik dacht goedkoop gediend te zijn, maar heb daarna alle koppelingen vervangen door een kwalitatief merk zoals ik altijd voordien deed. Daarna alles weer top!

Snelle levering en kundig advies

Eerst een vraag gesteld over product zodat ik juiste product kon bestellen die vervolgens snel wel afgeleverd. Perfect!

Volgens afspraak geleverd

Snel besteld en geleverd

Veel keus in materialen

Vlot

Geen problemen. alles zoals het hoort.

In een woord: perfect!

Ten behoeve van het aanleggen van wat afwatering in de tuin had ik na wat zoeken op het internet Leidingshop uitgekozen voor het plaatsen van mijn bestelling. Nette communicatie, snelle verzending en goede producten. Zeker een aanrader!

Makkelijk bestellen, zo gevonden wat ik nodig haf. Vlot verstuurd en netjes verpakt. Keurig.

Goede webshop ruime keus

Goede webshop, snelle levering, ruime keuze en goede prijzen.

Zeer snelle levering en prima onderdelen . Een aanrader ,ondergrondse druppelslang. Werk perfect.

top geregeld

via website besteld en super snel geleverd. Helemaal top

Goed materiaal, snelle levering.

Zie hoger.

Top shop

Zelfs in de bouwvak kun je gewoon terecht

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid

Kiyoh Recensioner