Filter

Prima prijs en alles goed geleverd

Prima prijs en goed geleverd. Duurde wel 3 dagen voordat het geleverd werd. Maar verder alles goed geregeld. Ook telefonisch contact was keurig.

Snelle levering en uitstekende service. Aanzienlijk goedkoper als bouwmarkten en installatie leveranciers.

Goede snelle service

Goed geregeld

Netjes alles thuis gekregen. Korte levertijden. Super

goed en eenvoudig

Makkelijk bestellen en snelle levering

Goed product. Het enige min-punt was dat de rol water bevatte, die bij transport vrij kwam, de kartonnen doos nat maakte, waardoor deze uit elkaar viel.

Professionele organisatie

PostNL heeft een zending zoekgemaakt. Leidingshop stuurde meteen een nieuw product. Top!

Compleet assortiment en snelle levering

Compleet assortiment en snelle levering tegen aantrekkelijke prijzen

Binnen 48 uur alle producten afgeleverd!

Prima winkel / zaak, wordt altijd binnen 48 uur geleverd .

perfecte afhandeling van mijn bestelling, snel geleverd

Snal en goed

Toppie

Snel en goed geleverd product is perfect

Goed afgewerkt

Het is als zelf aankopen in de winkel, alleen worden de lange buizen dan op de werf afgeleverd. Spotgemakkelijk.

Goed product en snel geleverd

Goede keuze

Topper

Ruime sortering, makkelijk bezorgd door PTT.

Betrouwbare levering

Bestelling ging zoals verwacht. Snel en op tijd.

fijne site om te neuzen naar materialen

levering wat versnellen. Onder je account favoriten in kunnen stellen. Eventueel verlanglijstje beschikbaar maken.

Koppelingen snel geleverd, prima kwaliteit

Uitmuntend

Zeer professioneel bedrijf. Super snelle levering én uitmuntend product.

Lekker makelijk

Simpel

Gewoon via internet bestellen en dan na 1 dag n mail dat mijn bestelling klaar staat. Super gemakkelijk

Meedenkend en duidelijk

Met mijn voorbereid plan heb ik eerst gebeld. Ik ben zeer goed geadviseerd en er werd goed meegedacht en het werd mij daardoor makkelijker en overzichtelijker gemaakt. Daarna was het ideaal om mijn uiteindelijke plan te realiseren.

Top ! do zo voort

Zie hierboven

Goed geholpen

Goed geholpen. Onderdeel was niet goed. Zonder problemen nieuwe gekregen.

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar!

Kiyoh Recensioner