Filter

Top site

Makelijk besteld en snel geleverd prima site

supersnel geleverd

op zondag online besteld en maandag in huis .

Tevreden.

Webwinkel is duidelijk, prijs is goed, technische ondersteuning in een woord : super. Ik ben tevreden.

Bestelling was snel geleverd. Super

Foutje binnen garantie periode. Gene zever, gemaakt binnen aanvaardbare tijd.

Motor stuk binnen de garantie periode. Binnen gedaan en hersteld zonder te zeveren.

Prima webshop met goeie materialen

Prima webshop met goeie materialen

Snel en juist geleverd na telefoontje

Ze zouden meer info tussendoor kunnen geven over levering. Ik moest achterna bellen wanneer het geleverd werd voor mijn planning. Maar na telefoontje ging het snel, prima zo

Kwaliteit en snelle levering

Groot assortiment en dus ruime keuze. Veel info bij de artikelen waarmee je een goede keuze kunt maken. Merk- en kwaliteitsproducten voor een heel erg goede prijs. Snel mijn producten kunnen uitkiezen en kopen en snel geleverd gekregen. Aanrader!!

Netjes op tijd geleverd

Fijne support toen ik belde voor een additionele levering en vervolgens alles snel en goed geleverd

voldoet aan de verwachting en kom er zeker nog eens terug

Goede kwaliteit, goede communicatie, nette winkel

Goede kwaliteit, goede communicatie, nette winkel

Snelle, correcte levering

Het bestellen, betalen en de levering verliepen zeer vlot. Ik miste op de website alleen wat specificaties, zoals of de afmetingen die gegeven werden bij koppelstukken op de binnen- of de buitenmaten van de buis gebaseerd zijn. Voor de rest zeer goed verlopen.

leveren wat ze beloven

Leveringen op tijd duidelijk omschreven op de website

Goed overzicht op de site, snelle levering

Was onbekend met leidingshop, en heb gekozen vanwege goed assortiment op de site. Snelle levering, prima

Heel goede ervaring. Je krijgt wat je besteld en redelijk snel geleverd.

Goede ervaring!

Alles in orde

Op tijd geleverd en zeer vriendelijk personeel.

Prima assortiment en goede kwaliteit

Uitgebreid assortiment, goede kwaliteit producten (beregening) en prima website; goede telefonische informatie en prima levering. De verzendkosten zouden wel wat minder mogen (als je een kleine nabestelling doet)

goed geregeld met ruime keuze en op tijd binnen

Snel en kwaliteit

De bestelde materialen zijn snel geregeld en van professionele kwaliteit. De website is ook heel helder en gebruiksvriendelijk.

Perfecte afhandeling

Netjes geholpen

hadden de verkeerde leiding besteld geld werd teruggestort en gelijk de goede maat besteld. Kortom goede service.

Een goed bedrijf!

Goed product maar te weinig grondpinnen bijgevoegd

De druppelslang is perfect maar voor eens slang van 50 meter zitten er te weinig grondpinnen bij om de slang vast te leggen. Mijn tip is dus om er wat meer bij te voegen zodat we deze niet nog apart moeten gaan bij kopen

Alles volgens afspraak

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar!

Kiyoh Recensioner