Filter

Positief

Vlot en correct

100%

Pakketje was spoorloos 1 telefoontje en het werd de volgende dag geregeld kijk dat is waar een klant blij van kunnen verl bedrijven van leren top mannen zo doorgaan .

Groot assortiment, snelle levering, goede prijs.

Prima online winkel, en ook telefonisch goed bereikbaar en behulpzaam.

Website overzichtelijk en zeer snelle levering

Vandaag besteld en bijna de volgende dag geleverd. Top

alles tip top in orde

ik ben zeer tevreden van de afhandeling van mijn bestelling dank u

Product als omschreven

Tevreden.

goede plannen gemaakt en fijn materiaal geleverd

Er is goed over mijn legplan nagedacht, en bijna alle materialen zaten in de doos. Heb alleen nog eindstukken met 3/4 aansluiting bijbesteld.

correct, snel en simpel!

correct, snel en simpel!

Goed geregeld.

top

Goede kwaliteit product voor prima prijs

Goed priduct, prima prijs

100% tevreden

100% tevreden

Alles top

Snelle levering en goede kwaliteit

Vlot geleverd

Ik bestel vast nog eens bij Leidingshop.

Super snel

Besteld en snel geleverd

heel goed

goede prijs en snelle levering zoals het hoort

Het ging zoals het werd beloofd

Alles prima!

Goed en snel geholpen, veel op voorraad

Snel en goed geholpen veel spullen op voorraad. Deskundig advies

Webshop nodigt uit tot bestelling van verkeerde maatvoering.

Ik heb tot nu toe twee keer een bestelling geplaatst bij de leiding shop. In beide gevallen heb ik per ongeluk producten besteld in de verkeerde maatvoering. Natuurlijk is dit mijn eigen schuld, hoewel ik wel van mening ben dat door het selecteren van het product, daarna de maat en de aantallen makkelijk bestel fouten kunnen ontstaan. Bij de laatste levering zat ook een koppeling waarvan de schroefdraad was beschadigd. Deze heb ik zelf kunnen natrappen.

Goed assortiment, snelle levering

Goed assortiment. Levering vond in 2 delen plaats, maar daar was geen communicatie over, dus dacht dat er een deel niet geleverd was. Wel snelle reactie op mailtje en uiteindelijk ook snelle volledige levering.

Top artikelen voor een fijne prijs

Snel verstuurd, nette prijs, mooi assoritiment

Alles duidelijk tijdens bestellen. Snel, compleet en intakt geleverd. Retouren snel en compleet afgehandeld.

Eenprima eerste ervaring met een bestelling bij de Leidingshop.

Uitgebreid assortiment Makkelijk zoeken online Snelle levering Goede prijs-kwaliteit

Snel en correct

Weinig over te zeggen snel en correct geleverd. En prijzen zijn zeker correct, dat kan je makkelijk op internet vergelijken.

Correct en keurig verpakt

Correct en keurig verpakt

Snel, efficiënt en hebben wat ik nodig heb.

Kon het nergens anders vinden, besteld en was de volgende gaaf om huis zonder idiote kosten! Top

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar!

Kiyoh Recensioner