Filter

Snelle levering en prima prijzen.

Prima webshop.

Producten prima, boekhouding niet oké.

Ik heb een account aangemaakt met vermelding van onze btw nummer. Er werd een factuur doorgestuurd zonder btw nummer en dit kan niet aangepast worden. Wij kunnen enkel facturen met vermelding van btw nummer inboeken dus dit is een probleem. Over de producten geen klachten.

Materiaal makkelijk te vinden en te bestellen .

Beloven en leveren

Netjes en ook goed verpakt geleverd.Gewoon zoals het hoort

Vrij goed

Bovenste ingelijmde buis zat iets te diep waardoor de filter er zeer moeilijk uit kon zonder schade, ik heb de buisrand 2 MM weggefreest en alles loopt nu vlot.ondertussen de filter gemonteerd en deze werkt goed

Complete en snelle levering

Ruime keus aan materialen en ook goede uitleg. bestelproces was efficient en levering volledig en op tijd

Overzichtelijke shop en goed geprijsd

Fijne on-line shop om materiaal te bestellen. Ik ben helemaal fan van de steekfittingen. Als je af en toe verbouwt in je huis, dan is dat kinderlijk eenvoudig.

Snelle levering. Goed product.

Voldoet prima aan mijn verwachtingen, zowel hetproduct als de levering.

snel en vakkundig geholpen

ivm was de shop in de middag gesloten echter na een telefoontje kon alles gewoon afgehaald worden. dagen erna retour voor de bijbestelling van de materialen. ook toen zeer deskundig geholpen aan de balie en er werd vooral meegedacht met het project

Prijs kwaliteit is top.

Snel bezorgd goed product duidelijke site en betaalbaar. Volgende aankoop weer hier.

Supersnel

Supersnel en prima prijzen

Snelle levering..zeer correct in dienstverlening!

Prima bedrijf

Goed advies en levering

Betrouwbaar

Leveren zoals afgesproken

Matige kwalireit

Een zadel gekocht voor een extra aansluiting op het riool. Maar helaas was het ding zo slordig in elkaar gelijmd dat ik twee uur moest schuren om het oppervlak voldoende vlak te krijgen om te kunnen plaatsen. Jammer.

Super geregeld

Super geregeld

Goede prijzen en snelle levering.

Goedkoop , kwaliteit en snel geleverd.

Uitstekend product Halfrond HWA vergaarbak, snel geleverd.

Product was via Afbeeldingen Google snel gevonden met een paar steekwoorden, want ik kende Leidingshop niet. Uitstekende website, gemakkelijk toegankelijk met vele producten en ook de alternatieven. Ga zo door Leidingshop!

top

top

Netjes volgens afspraak geleverd

Bestelling, levering en informatie voorziening rondom levering was helemaal top.

Heel tevreden

Wat ik besteld had werd op het beloofde tijdstip geleverd. Meer moet dat niet zijn !

S middags een kapot onderdeel besteld, de volgende dag al in huis!

snel en correct

Overzichtelijke webshop, makkelijk bestellen en betalen. snelle levering.

Snelle levering en overzichtelijke site.

Een volledig programma om je gehele riolering aan te leggen. De site is duidelijk en overzichtelijk. Goede prijzen en zeer snelle levering.

Snel, correct en behulpzaam tegen scherpe.prijzen.

Ik ben zeer goed.geholpen.met een snelle levering in verband met een reparatie.

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar!

Kiyoh Recensioner