Filter

Snel, correct en behulpzaam tegen scherpe.prijzen.

Ik ben zeer goed.geholpen.met een snelle levering in verband met een reparatie.

Goede snelle deskundige service

Al vaker spullen gekocht en opgehaald Erg enthousiast personeel die weten waar ze het over hebben en je graag goed willen helpen Ruime keuze en goede prijzen.

Prima verpakt. Snelle levering

Gewoon goed en volgens afspraak

Gekregen wat er besteld is, levering volgens afspraak, kwaliteit erg goed

Alles naar wens en goed geleverd

Alles naar wens en goed geleverd

zorgeloos

zorgeloos

Jammer dat de schroefdraad van de eindstop niet goed was , ik had alleen het deksel nodig. Maar er blijken meerdere soorten te zijn en dat konden jullie niet weten.

Goed geleverd

Prima zo.

Ik moest een veerbelaste klep hebben voor een reparatie. Dat is een lastig artikel en elders 2-3 keer duurder (!). Na bestellen had ik het de volgende dag, zij het laat omdat PostNL wat traag was. Maar prima geregeld.

heel goed

snel geleverd

Geweldig, snel en goed geleverd

Had een vraag tijdens het aanleggen, kreeg makkelijk contact en werd prettig geholpen.

snel de juiste materialen geleverd

makkelijk online te bestellen via de site. Levering van de juiste bestelde materialen snel in huis zodat het werk kon doorgaan, ga zo door!

Duidelijke producten

Goede service Snelle levering

Erg makkelijk

Het is erg makkelijk om de leiding re leggen, alleen de afsluiter die je aansluit op de tyleen met de koppelstukken blijven lekken, dus die moet ik nog vervangen

slechte kwaliteit

Multi fit connectors besteld voor meerlagenbuis. Leuk idee maar slechte uitvoering, waardeloos systeem. Lekt en beschadigd de buis, zou ook herbruikbaar moeten zijn maar de connector beschadigd ook en is dus niet meer bruikbaar. Ergens anders knelkoppelingen voor meerlagenbuis gekocht, werkt perfect. Advies aan leidingshop om de multi fit artikelen niet meer te verkopen.

Snel en correct

Vriendelijk personeel en meedenkend.

Vriendelijk personeel, mee denkend.

Bestelling geplaatst en is vlot geleverd.

Top bedrijf

Snelle levering, deskundig advies en fijn te woord gestaan.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle reactie en levering. Goede communicatie. Tevreden klant.

Perfect! Goed en snel.

Goed assortiment. Redelijke prijs en snel geleverd. Alleen de omschrijving van het product had wat duidelijker gekund. Nu heb ik voor de zekerheid ook nog een alternatief product besteld, wat achteraf niet nodig bleek. Maar al met al .. zeer tevreden!

Prima geregeld en gecommuniceerd

Bestel op zaterdagochtend en had wel verwacht dat ik dezelfde zaterdag nog kon afhalen. Wilde het die dag repareren.

Top en snel

Top en snel

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar!

Kiyoh Recensioner