Filter

retourzending zonder problemen...

verkeerde bestelling

Snelle en juiste levering. De bestelde Tyleen koppelingen kwalitatief goed. Aanrader

happy

snel geleverd en goede kwaliteit

Slechte kwaliteit

Slechte kwaliteit en laten je ermee zitten

Ze doen wat ze beloven

De levering was conform het bestelde en werd op afgesproken tijdstip geleverd.Meer moet dit niet zijn.

Goede service en snelle levering goed bedrijf on iets te kopen.

Mijn bestelling is adequaat en goed afgehandeld. Ik ben zeer tevreden

Het bestellen en betalen gaat goed. De berichtgeving over de status van de bestelling verloopt goed en de Leidingshop heeft een vlotte afhandeling. Ik ben zeer tevreden.

Snel resultaat op site en snelle levering

Komen belofte na

Prima prijs / kwaliteit

Genoeg keuze, goede prijs / kwaliteit verhouding

Top volgende dag al binnen

bedankt voor de snelle service kom hier vaker wat bestellen gr Henkes

Snel geleverd, goede kwaliteit

Alles was snel geleverd voor een hele goede prijs. Telefonisch goed bereikbaar

Alles tip top

Zeer snelle levering en top materiaal.

zeer behulpzaam

Zeer behulpzaam tijdens mijn keuze van bepaalde produkten.

Goede prijs, snelle verzending.

Goede prijs, snelle verzending.

Snel en perfect geleverd

Snel en perfect geleverd

Top service!

Een artikel wat ik zelf verkeerd besteld had werd zonder probleem omgeruild. Vlotte en vriendelijke service. Top!!!

Alles zoals het hoort

Intuïtieve website, bestellen en betalen gaan vlot en tot 2x toe een erg vlotte levertijd!

goede site, veel aanbod.

Had alles gevonden wat ik zocht.

Volgende keer zou ik weer bij leidingshop bestelen

Goed product

Deskundig advies

Alle vragen worden vlot en deskundig beantwoord. Snelle levering van de bestelling. Prettige on line winkel met professioneel materieel.

Top advies en service !!

Advies omtrent beregeningsadvies was heel erg goed en duidelijk ! Vervolgens alles makkelijk te bestellen en als er iets niet duidelijk was snel reactie op mijn vraag. Tijdens aanleggen toch nog wat zaken aangepast en onderdelen die over waren mochten gewoon retour.

Mijn bestelling stond op hold omdat iets niet voorradig was, maar via de chat laten weten, dat ik deze voor een bepaalde dag in huis moest hebben, hebben ze een soortgelijk product genomen om toch aan mijn deadline te voldoen. Netjes op tijd binnen gekregen. Goede service!

Snel gevonden wat ik nodig had en ook nog eens snel geleverd.

Hier kom ik zeker nog eens terug.

Foutje gemaakt maar dat werd meteen opgelost

Ik had een regentonvuller besteld, maar ik kreeg een goedkopere versie opgestuurd. Maar één telefoontje en het werd keurig opgelost en een retour sticker erbij voor het verkeerde onderdeel. Dus heel netjes geregeld. Ik ben tevreden.

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar!

Kiyoh Recensioner