Filter

Goede overzichtelijke webshop en snelle levering !

Als ik weer iets nodig heb , bestel ik zeker daar terug .

Stipte levering

Snel en correct

Snel en correct verlopen

Top !!

Top service en snelle bezorging!!

Juiste materiaal op tijd geleverd.

Goede keuze kunnen maken op de site.

Service

Een irrigatieslang raakte zoek in de post. Leidingshop stuurde er een nieuwe achteraan.

Leiding werkt prima, alleen te weinig pennen om vast te zetten.

Perfect spul

Alleen jammer dat de lijngoten niet kunnen worden Ingekort. Jullie vermelden dat ze een meter zijn. Ik dacht dus 6 stuks is 6 m . Helaas met de 2 eindstukken er bij is 6m en 3 cm Het past nu niet tussen mijn tegels in die maat is 10 x 60 cm is precies 6 m Dus nu zal ik wat uit de tegels moeten zagen?? Wat ik ook wel jammer vind is dat jullie geen verloop hebben van 110 naar 75 mm voor de aansluiting op de hemelwater afvoer. Verder is het een goed product en een goede prijs.

Service impeccable

Il y avait une erreur dans la livraison mais ils ont été très réactif pour corriger leur erreur

snel & accuraat

snel & accuraat

prima webshop

goede levertijd en keurig verpakt

snel en eenvoudig alles thuis ontvangen

snel en eenvoudig alles thuis ontvangen

Echt top zowel advies als proces

Helemaal top

Goede produkten, trage verzending

Ik had halverwege de middag 2 stuks van een simpel standaardprodukt besteld. Dan ga ik er van uit dat dat zoals bij de meeste webwinkels aan het eind van de dag wordt verstuurd. Dat bleek niet het geval. Uiteindelijk kreeg ik het pakket 5 werkdagen na bestelling pas thuis, dus ook de besteldienst heeft het erbij laten zitten. Kennelijk bestaat de vroegere service "vandaag tijdig besteld, morgen in huis" niet meer. Het produkt was overigens wel goed en tegen een goede prijs. Maar het is vervelend als je 4 dagen niet verder kunt met je klus.

Fijn bedrijf om mee samen te werken

Ik ben heel te vrede over leidingshop alles was veilig en goed in gepakt Dank je wel

Snelle levering tegen scherpe prijs.

Bovendien vlot contact met de helpdesk voor advies

Aanrader

Perfecte levering en goed verpakt. Min puntje is de leveringkost volgens mij te hoge kant.

Besteld en snel geleverd

Naar aanbeveling van collega besteld bij leidingshop.nl inderdaad duidelijke site en snel Geleverd. Waterpomp voldoet aan mijn verwachting.

Prima Service

Vlotte levering van bestelde artikelen. Goede kwaliteit.

De druppel slang was heel stug

De druppels leng kwam snel binnen top Maar de slag zelf was heel erg stug. Het was bijna geen werken zo je kon hem bijna niet vlak leggen

Alles goed geregeld

Bestellen, wachten, leveren en leggen >>>>klaar

Snelle levering jammer dat ze een verkeerd artikel gestuurd hebben. Wel wat terughoudend met retour leveren. Geld wel snel terug gestort.

Super snelle levering

Maken beloofde waar

Eerlijke prijzen - goede service - doen wat er beloofd wordt

Perfect geinformeerd

Via de chat contact gezocht voor vraag over een alupex koppeling. Daarna besteld en binnen een dag in huis. Echt super goede service. En kundig advies. Nu hopen dat het lukt met de aansluiting. Maar dat zal vast wel. Product ziet er zeer degelijk uit

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar!

Kiyoh Recensioner