Filter

Snelle levering, goede prijzen.

Inmiddels diverse bestellingen gedaan. Alle waren snel geleverd en ook de klantenservice gaf snel en adequaat antwoord. Prima!

Goede producten, ruime keuze en snelle verzending

Goede producten, ruime keuze en snelle verzending

Prima in orde

Positief

Spoedige levering, correcte prijs

Goede kwaliteit aan een schappelijke prijs. Daarboven ook een snelle levering.

Niet goed

Nog niet het goede product ontvangen. Er zou contact worden opgenomen met Oase. Niets meer gehoord. Wil product terugsturen. Graag reactie.

Geweldig snel

Goede en snelle levering

Snelle correcte levering

Doen wat ze beloven

Besteld en binnen 24 uur in huis

Besteld en binnen 24 uur in huis

Super geregeld..

Besteld, betaalt en afgehaald, makkelijker kan niet. Voor herhaling vatbaar...

De bestelling klopt, de tijd van bezorgen klopt, het materiaal klopt dus met andere woorden: alles klopte en is van uitstekende kwaliteit.

Snelle service en goede communicatie

Snelle service en goede communicatie

Laat besteld en toch snel op kunnen halen. TOP!

Zie hierboven.

zeggen wat ze doen, doen wat ze zeggen

simpel en doeltreffende website en service

Snel bezorgd Dankuwel

Handige website snelle levering.

Handige website, snelle levering.

Alles netjes zoals het hoort

Alles netjes zoals het hoort

Supersnel & goede service toen ik terugkwam voor wat andere onderdelen en retourtje! Top

Een woord is een woord

Ik heb al diverse bestellingen gedaan. Er wordt goed geïnformeerd naar de klant , hoe de status is van je bestelling. Proffesionele mensen ,die weten waar ze over praten,voelt als een zeer betrouwbaar bedrijf.

Prijs dik ok

Correcte levering en fijne werking van de sproeiers met minder waterverbruik dan de vorige. Wij zijn goed geholpen!

Gevonden wat ik zocht en een snelle levering

Gevonden wat ik zocht en een snelle levering. Prima ervaring.

Fijne webshop, maar een cruciaal onderdeel bleek toch niet op voorraad

Helaas ook geen melding dat dit onderdeel later kwam, na zelf gebeld te hebben bleek het niet meer in voorraad bij de leverancier. Ik wacht nog steeds op een reactie met de verwachte leverdatum.

Prima spullen voor een goede prijs

Snel ontvangen

échte klantenservice bij Leidingshop kennen ze NIET

Al sinds 26 juni wacht ik op mijn bestelling. Bij Post NL (zelfs niet meer de moeite om te beoordelen) is het pakket zoek geraakt. Post NL wijst naar Leidingshop.nl en andersom. Maar ik heb de volledige bestelling betaald en zie dus niets verschijnen. Dit gaat nu al bijna 3 weken zo... Ik word eigenlijk niet écht geholpen. Ik krijg op geen enkele manier een oplossing voorgesteld. Beide partijen blijven geduldig naar elkaar kijken en ik ben het slachtoffer. Op 7/7 heb ik al een klacht nagelaten op Kiyoh. Toen waren ze verdacht snel om daar te antwoorden 'we zijn er druk mee bezig en hopen u vandaag nog een update te bezorgen'. Helaas schone schijn om hun gezicht te redden op dit forum. Want ik heb ze niet meer gehoord. Dus u bent gewaarschuwd: als uw pakketje aankomt is er geen enkel probleem. Maar als het pakketje op één of andere manier zoek geraakt, zijn ze bij Leidingshop verre van geneigd om te helpen met échte oplossingen. 'Niet hun probleem' zeggen ze daar... Benieuwd hoe lang het gaat duren vooraleer hier een antwoord op komt. Ik vermoed héél snel, maar een oplossing? Ik vrees ervoor...

positief

duidelijke online shop overzichtelijk en snelle levering

Prima webpagina en helder inzicht in eerdere bestellingen. Klantgerichte ondersteuning.

Uitstekend geholpen door het versnellen van een tijd kritische bestelling en praktische invulling van de levering. Keurig op tijd geleverd. Ga zo door. Prettige vakantie.

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar!

Kiyoh Recensioner