Filter

Top shop

Zelfs in de bouwvak kun je gewoon terecht

alles in orde snel en correct

alles in orde snel en correct

Snel en goed!

Snel geleverd en goede kwaliteit! Prijskwaliteit ook goed!

Moeilijke bezorging

Bedrijf zelf ok maar de bezorging.......

Ideaal

Het zou wel duidelijker op de site mogen dat alles in één is nu heb ik 3 loze blokken die ik terug moet sturen dit vind ik jammer want dat had niet gehoeven. Maar verder zou ik het iedereen aanraden super handig

Alles dik in orde

Ik heb een bestelling geplaatst voor een bereging installatie, alle leidingen en sproeiers via de site besteld en 2 dagen erna netjes afgeleverd. Voor de besturing en pomp ben ik naar de winkel zelf geweest omdat ik niet zeker was wat aangekocht moest worden. Daar zeer netjes en vakkundig geholpen en heb direct alles kunnen meenemen. Top service!!!

Gehele bestelling was optimaal verzorgd

Geheel tevreden

Snelle, accurate levering.

Hey product wat ik zocht was makkelijk te vinden. Afrekenen was eenvoudig. De volgende dag was het in huis. Appeltje eitje...

Snel geleverd, goed artikel.

Druk reduceerventiel besteld. Snel ontvangen en prima werkend artikel.

goede prijs, breed asortiment, snel geleverd

Ja, ik kan deze winkel aanbevelen. Goede kwaliteit artikelen. Deskundig, veel keuze snel en mooie prijzen.

Helaas geen passend advies via email dus verkeerde besteld

Denk prima product, en ook andere prima producten als je zelf weet wat je nodig hebt. Ik had echter advies nodig en geen passend product besteld daardoor.

Ga ik nog bij bestellen.

Alles in orde , snel geleverd, duidelijke website.

Goede kwaliteit, snelle bezorging ruime assortiment.

Heb nog niet aangesloten, maar de producten zien er professioneel uit.

Correct

Vlotte levering

Geweldige service

Ok

Prima, keurige en snelle levering

Als ik weer iets nodig heb zal ik zeker weer voor de leidingshop gaan.

Goede kwaliteit, snel besteld en in huis

Goede kwaliteit, snel besteld en in huis

uitstekend

het online bestellen verliep vlotjes, de prijs is heel schappelijk, de telefonische opvolging was klantgericht, en ook het afhalen ging vlekkeloos. Prima ervaring.

Uitmuntend

Wat een geweldig bedrijf. Ik maakte tot 2 keer toe een foutje in mijn bestelling en dit werd zonder gezeur dezelfde dag nog door een medewerkster gecorrigeerd en ook nog aan mij verzonden zodat ik de juiste artikelen de volgende dag in huis had. Top, top, top, wat een service!!

Zeer stipte levering

Prima communicatie.

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid

Kiyoh Recensioner