Filter

Snel

Zeer snelle levering

een zeer positieve ervaring

bestelling werd zeer snel en correct geleverd

snel in huis

Ik had snel alles in huis .

BLIJ dat dit nog verkrijgbaar was.

Goed en betrouwbaar

Goed assortiment maar terugkoppeling mag beter

Heb er zelf achteraan moeten bellen wat de status was van de order. Na bestelling hoorde ik niks meer. Daarnaast is de hele bestelling n drie pakketten is geleverd. Twee pakketten kwamen tegelijk aan en het derde pakket kwam 6 dagen later. Levermoment 4x verschoven. Per saldo had ik aan het laatste pakket niks meer. Jammer.

goed verpakt, vlotte verzending

Ik had wat specifieke onderdelen nodig voor mijn dakgoot en die kon ik makkelijk vinden bij deze site. De bestelde onderdelen waren goed verpakt en zijn vlot verzonden.

Late levering.

Ikzelf moest er meerdere keren achtereen om te status te vragen van het bestelde. Dit terwijl het hun al bekend was dit niet in voorraad te hebben. Een reactie van hun uit over de reden van de te late levering was beter geweest. Uiteindelijk is de levering na aanpassing van het bestelde wel goed gekomen.

Gebruiksvriendelijke website en stipte levering!

Zeer vlotte afhandeling

Netjes en op tijd geleverd.

Spullen goed te vinden op website. Nette website. Enige verbeterpunt is dat als de verzending gesplitst wordt verzonden het als klant wel fijn is als je dat van te voren weet.

Perfecte service

Defecte onderdelen werden meteen opnieuw verzonden.

Prima!!

Prima winkel, ook voor advies over tuin-beregening. Ben daar uitstekend geholpen!

Helemaal tevreden!

Tijdens droge en warme periode een beregeningsset (50m druppelslang) besteld, bijpassende 16mm slang en koppelingen en een beregeningscomputer. Binnen 3 dagen geleverd. Allemaal van prima kwaliteit dus aanleggen was zo gebeurd (zelfde avond aangelegd). De slang ligt in de border en alle planten doen het daar nu heel goed!

Prima producten maar moeilijk te selecteren

Als beginnend tuinier loop ik verloren op website. Bv hoe weer je welke draaddiameter en welke soort koppelingen? Hoe meten? Wat betekenen die namen?

Netjes geleverd

Gewoon netjes op tijd

geen gelul goed spul

Heb cijfer gegeven, ouwehoeren laat ik aan andere over

Snel dienst

Vandaag koopen twee dag later t'huis. en prima kwaliteit.

Goede website

Onjuist product retour voor eigen kosten!

Toen bleek dat mijn product een onderdeel miste, heb ik deze retour gestuurd. Er zouden 4 ringen bijgeleverd moeten zijn, er waren er slechts 3. Ik had moeten wachten op een retourlabel, maar het bleef stil aan de verkopende kant. Nadat het product bij verkoper aan kwam, kreeg ik de retourkosten niet terug. Zij vonden dat het product wel compleet was. Ik zal wel gek zijn, maar ik koop hier niet weer!

Scherpe prijzen top kwaliteit en vriendelijk personeel

Fijne winkel goed personeel die er verstand van hebben.

Bestellen ging perfect. Levering de volgende werkdag. Goed geregeld.

In het weekend besteld. Goed geïnformeerd over de status van de bestelling. En dinsdag zoals beloofd in huis. Helemaal top.

Snel keuze kunnen maken op de site. Netjes geleverd. Tevreden!

Snel en compleet geleverd

Goede en correcte communicatie betreffende status bestelling en vlot en compleet geleverd

Correcte levering

Spullen snel geleverd en goed advies over gebruik.

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar!

Kiyoh Recensioner