Filter

Goed product.

De zweetslangen voldoen prima en zijn keurig op tijd geleverd.

Goede levering en op tijd en alles netjes verpakt supe!

Goed geleverd netjes verpakt en op tijd ik zou deze webshop van harte aanbevelen!

Goed product en voldoet aan verwachting.

Ik vond het lastig dat er geen handleiding bij werd verstrekt. O.a. over de werking van het apparaat en waar men op moet letten bij eventuele storingen.

Alleen als ik jullie was zou ik niet meer in zee gaan met post NL.. Die komen nooit in Almere waar ik woon iets brengen. Standaard zeggen ze dat de bewoners niet thuis zijn. Terwijl ze in mijn geval het bij mijn buren in de brievenbus kunnen doen. Waar een pakketje in past.

Snel

Snel en correct

slecht

heb bestelling nog steeds niet kon ik maar mijn centen retour hebben jammer

Alles in orde.

Alles oké

Goed en snel geleverd. Prima prijs en kwaliteitsverhouding

Matig

Spullen waren op voorraad, maar heeft een week geduurd voordat het geleverd was. Ik versta hier iets anders onder.

Snel en accuraat

Snel geleverd en veel op voorraad

Blij mee

Fijn dat ik de juiste maat dakgoot heb kunnen vinden bij jullie! Na snelle reactie op mijn mailtje met foto’s wat ik nodig had was het zeer duidelijk en heb ik het juiste kunnen bestellen

Snel

Heel snel geleverd aan huis je

Bestelling prima op tijd en compleet geleverd

Bestelling keurig compleet geleverd, prima materialen.scheelt veel geld met andere online aanbieders. Soms zelfs twee keer zo goedkoop.

POST NL HEEFT STUK VAN ZENDING NOG STEEDS NIET GELEVERD

Ik ben niet te spreken over m'n laatste bestelling! Post NL deed een fuck-up en bij de Leidingshop laten ze me aan m'n lot over en zeggen ze doodleuk 'verder niets meer te kunnen doen'. Post NL heeft geen deftige klantendienst, dus daar kan ik al zeker niet terecht. En als dan ook de klantendienst van Leidingshop je laat vallen, wat kan je dan nog doen? Maar het geld staat al 2 weken op hun rekening, maar ik heb nog niet eens de helft van m'n bestelling ontvangen! Bijna 2 weken duurt dit nu al! Ongehoord!

Snelle en probleemloze levering

Snelle en probleemloze levering

Prima en netjes afgeleverd.

Bestelling eenvoudig, prijs heel netjes. Levering voorbeeldig en snel

Heel goed goede klandizie en goede service

Goede klandizie en een goede service

Super levering van goed materiaal.

Zeer goede levering. Materiaal is ook zeer goed.

Vriendelijk personeel, nette winkel en duidelijke website.

Duidelijk en snelle levering

Heb kunststofleidingen besteld met koppelingen. Goed materiaal en snel geleverd

Goed en snel

Heel goed gegaan met bestelling

Na bestellen heel goed en snel thuis

Goede kwaliteits/prijs Snelle en goede bestelling! Wij zijntévreden!

Zie boven…

Simpel, snel en goed.

Goede website met veel keuze en prima prijzen. Eenvoudig te bestellen en te betalen. Meestal de volgende dag in huis. Prima dus.

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar!

Kiyoh Recensioner