Filter

Te lange levertijd

Op de site staat snelle levering. Had vrijdag besteld nadat ik volgens jullie verkeerd had besteld. Ok gelijk nieuwe besteld en die kwam donderdag pas binnen. Niet echt snelle levering zoals vermeld op de site.

dik in orde

Al m'n derde bestelling,altijd snel en dik in orde.

Ja zeer goeden service

Ik heb wat vragen over mijn bestelling zeer netjes te woord gestaan. En duidelijke uit leg over hoe en wat.

alles goed

geen klachten

Prima site, prima service

Gewoon goed

Mooi op tijd geleverd, prima kwaliteit voor mooie prijs,

Prima !!

V.w.b. prijs, kwaliteit en snelheid van levering is Leidingshop een uitstekende keuze.

Perfect geregeld

Prima geregeld, snel verzonden, netjes verpakt en goede prijzen

Goede en snelle levering

Het product werd op de aangegeven datum correct geleverd, volgens de bestelling.

besteld, betaald en op tijd geleverd

besteld, betaald en op tijd geleverd

Goede website

Goede producten voor een nette prijs en snelle levering.

Goed en betrouwbaar bedrijf

Snelle verzending en goed product

Snel en correct

De waren werden snel verstuurd en zijn prima van kwaliteit

Makkelijk en snel!

Wist precies wat ik nodig had. Makkelijk bestellen via de site en de volgende dag ophalen in de winkel.

Goede ervaring

De gewenste onderdelen waren gemakkelijk uit te zoeken, waarna ze vlot en correct geleverd werden.

Snel en compleet

Makkelijk bestelproces en de bestelling werd op de afgesproken datum, compleet afgeleverd

prima levering

keurig en compleet volgens verwachting en belofte geleverd.

Geen reactie op verkeerde levering

Het grootste deel van de bestelling was keurig in orde maar twee buizen waren verkeerd geleverd. In plaats van druk-buis heeft de leidingshop afvoerbuis geleverd. Hier over heb ik direct een mail gestuurd met foto’s er bij maar na een week had ik nog geen antwoord ontvangen op de mail en heb ik de juiste buis maar ergens anders gehaald. Na later contact met Leidingshop is het bedrag van de twee artikelen terug gestort op me rekening.

Super geholpen.

Goede materiaal.

Gewoon snel en goed!

Leidingshop, hebben wat ik zocht. Snel beschikbaar!

Nette levering

Keurig zoals beschreven afgeleverd.

Goede kwaliteit van accessoires

Op tijd geleverd en duidelijke website

Tijdig geleverd en goed verpakt!

Nette complete webshop. Snelle levering en goed verpakt. Kwalificaties en bijnamen werknemers op de website geeft even twijfel of het wel betrouwbaar is.

Documentatie ontbreekt.

De documentatie ontbreekt. Dan wordt het lastig om bv. de stromingsrichting van het ventiel te bepalen. Toch staat er op internet een tekening hoe er aangesloten moet worden.

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar!

Kiyoh Recensioner