Filter

zeer correct en snel geleverd

Al vaker spullen besteld en altijd goed afgehandeld en snel geleverd

Versturen met Postnl is een ramp

Producten worden snel verstuurd door Leidingshop maar PostNL verzaakt om snel af te leveren, duurt lang voordat levering in ontvangst wordt genomen, daarna wordt de levering meerdere malen naar de volgende dag verplaatst zodat het 10 dagen duurt voordat levering wordt geleverd.

Netjes en snel geleverd.

Orderbevestiging kwam niet automatisch. even gebeld, telefoon werd vrijwel direct opgenomen en 2 minuten later had ik de bevestiging in de mailbox. Materiaal na één werkdag geleverd. Netjes gedaan! Rapport cijfer een dikke 9!

Geweldig product, snelle levering.

Snelle en correcte levering.

slechtste bezorging ooit; product ok

kan het product niet beoordelen want na meer dan een week nog niet bezorgd. Zolang leidingshop met postnl laat bezorgen ga ik er niet meer bestellen. Bezorgtermijn slaat nu echt nergens meer op. Na ruim een week toch ontvangen, product is prima en functioneert goed. Ik blijf bij mijn mening dat de verzending via postnl heel ver beneden de maat is

Lekker makkelijk

Top afhandeling, ik vind het erg fijn dat je de bestelling zelf kunt afhalen. Het assortiment wat betreft beregening zou iets uitgebreider mogen, bv nevelsproeiers.

Goede klwaliteit

Anderhalve week geleden spullen besteld die op voorraad waren. Gelijk een bevestiging dat ze ermee aan de slag gingen. Na iets meer dan 2 weken de spullen in huis en was van goede kwaliteit. Van de. Leidingshop te horen gekregen dat de vertraging kwam door de vervoerder.

Snel en goed geleverd, goed en stevig verpakt, top.

ik moet het pakket nog ontvangen

Helaas. Heb al ene hekel aan dit soort enquêtes maar als jullie denken dat ik mijn bestelling al heb terwijl het nog geleverd moet worden dan is dat uitermate teleurstellend. Ik hoor graag wanneer ik mijn bestelling wel krijg.

Goed product. Late levering

Product werkt perfect. Alleen had ik de druppelslang het liefst zoals was aangegeven een week eerder in huis gehad zeker met dit warme weer.

Trage levering )4 werkdagen'

Trage levering

Zoek een andere koerierdienst

Besteld bij Leidingshop. Op zich liep alles vlot op de website om te bestellen maar de uitlevering, verzorgt door POST NL, is een echte ramp. Intussen al meer dan een week aan het wachten op de zending en nog steeds geen gekende leveringsdatum. Jammer voor Leidingshop maar dien dit ook mee in aanmerking te nemen.

aanrader

Mooi verpakt gemakkelijk uit te rollen en kraantje opendraaien.

Ik heb nog te weinig besteld aar dit was ged

Daar heb ik nog te weinig voor besteld maar wat ik besteld heb ging goed

prima levering en product voldoet aan mijn eisen.

zie boven

Goede levering en snel

Goede en snelle levering

De levering was perfect.

Alles is soepel verlopen. De

Leveringstijd wisselend

De eerste bestelling verliep vlot, maar mijn tweede bestelling laat nog altijd op zich wachten. Geen idee waarom dit zo lang moet duren.

Eenvoudig om dit soort zaken online te bestellen

Achter in mijn tuin hebben wij een afdakje met daarin een bar.wel een gootsteentje maar nog geen water.afvoertje gemaakt zo de grond in(watertekort) en stromend water wat we nu dus op diverse punten kunnen aftappen. Bv de bloemetjes water geven , de vijver bijvullen met dit weer en natuurlijk de bierglazen spoelen. Helemaal top!

Vlotte levering

Ruim assortiment

Duidelijk en goed

Via web site bestelling gedaan erg duidelijk en overzichtelijk.

nog altijd aan het wachten op mijn levering

een kleine aankoop. 3 koppelstukjes. Hoewel er snel gereageerd wordt op mijn mails wacht ik nog altijd. Blijkbaar zending verloren gegaan. Gezien de kleine waarde had ik als leverancier het opnieuw opgestuurd en alles verder geregeld met de koerierdienst (vergoeden of terug naar afzender indien gevonden). Momenteel is het enige dat ik weet dat als het 29/6 nog niet geleverd is dat ik terug contact mag/moet opnemen. (besteld op 6/6)

Ruime keuze en snelle levering!

Al meerdere malen bij Leidingshop.nl gekocht ben nog steeds erg tevreden met de keuze, kwaliteit en snelle levering van producten.

Snel en goed geholpen

Snel antwoord op mijn vragen waarmee ik verder kom. Oplossings gericht. Goede kwaliteit en snelle levering.

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar!

Kiyoh Recensioner