Filter

prima expantievat en snelle levering

duidelijke site, voor info telefonisch goed bereikbaar en snelle levering

Erg snelle en correcte levering

Goede website, waarop makkelijk iets te. vinden is. Na een vlot bestelproces werden de goederen erg snel en goed afgeleverd. Goede ervaring dus!

Helemaal prima

Product was goed. Netjes verpakt en snel geleverd

Ruime keus, goede prijs en vlot geleverd.

De mantelbuis is nog niet gelegd maar lijkt zeer stevig.

Goede spullen tegen prima prijs

Snel en correct

Keurig en snel geleverd. 1 product terug gestuurd en ook perfect en snel afgehandeld. Kortom de klant is koning bij de leidinghop.

Niet het beste

Putdeksel 315 is lijkt op jullie site echter dicht, in werkelijkheid is hij gedeeltelijk open van boven.

goede service en bereikbaarheid klantenservice

producten waren niet leverbaar. gebeld en Heidi kwam met alternatieven. eenmaal ontvangen (b)leek het een verkeerde levering te zijn. klantenservice gebeld en Heidi heeft het perfect opgelost. binnen 24u de ontbrekende stukken ontvangen.

Prima levering, op tijd.

Prima bedrijf naar geschikt aanbod. Website is langzaam maar werkt goed. Retourproces via handmatig formulier, zou eenvoudiger kunnen.

Keurig en snel geleverd

Niet compleet

Geen 50 meter buis maar 25 meter geleverd wel 50 betaald

Ruime keuze, snel geleverd en alles voor een gunstige prijs.

Goed geholpen goede service!!

Prima bedrijf afspraken kloppen en personeel vriendelijk en meedenkend.

Goede site makkelijk te bestellen en vlot geleverd.

Vlot afgehandeld

Goede service en snelle levering

Bij het open maken van de verpakking bleek dat niet alle bestelde artikelen geleverd waren, door een fout waren er andere artikelen geleverd. Dit is netjes opgelost en de ontbrekende artikelen zijn nog de zelfde dag verzonden.

Opgelost maar waardeloos

Ik had een slang besteld die binnen 3 dagen er zou zijn omdat die op voorraad zou zijn. Heb ruim een week gewacht en het artikel was er niet. Vervolgens op woensdag gebeld en zou vrijdag van de leverancier komen en zou ik het uiterst dinsdag hebben.. weer een week geen reactie weer gebeld, niet op de hoogte gesteld en kon hem einde van de maand ontvangen. Opzich een prima zaak maar communiceer naar je klanten als iets vertraagd is

Bekeken besteld en afgeleverd zoals afgesproken helemaal top

Als zeer positief

Prime service.

Zeer aangename kennismaking, ruim aanbod.

Vrij snel in huis

Vrij snel in huis

Snelle levering en grote keuze

Groot assortiment, altijd snel geleverd en goede prijzen.

doen wat ze zeggen

Makkelijk te bestellen en het wordt snel geleverd

Goeie en duidelijke communicatie. Zelfs na verkoop. Echt een aanrader. Met deze firma doe ik met veel plezier nog zaken in de toekomst.

Groot assortiment, snelle levering

Goed verpakt en scherp geprijst

Snel en correct geleverd

Bestelde artikelen werden correct en snel geleverd. Daarnaast heeft Leidingshop eenngoede prijs/kwaliteit verhouding.

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid

Kiyoh Recensioner