Filter

Snel en correct geleverd

Bestelde artikelen werden correct en snel geleverd. Daarnaast heeft Leidingshop eenngoede prijs/kwaliteit verhouding.

Goede snelle service

Goe

Prijs en levering OK

Zonder probleem

Snelle levering en denken met je mee.

Ik koop hier al jaren en altijd wordt snel geleverd. Als ik een probleem heb denken ze met me mee en er altijd is er een snelle en goede oplossing.

geweldig

zeer goed en netjes

Supersnel

Prima shop, snel en uitgebreid assortiment

Snel en correct geleverd.

Eenvoudig te bestellen en een zeer ruime keuze, perfect

Zeer correcte levering.

Snelle levering en prima producten

Makkelijk bestellen in de webshop. Snelle levering en prima produkten. Aan te bevelen. Al meerdere keren hier besteld

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Mijn foutje probleem loos opgelost

Mijn goot pakket dat geen wat was besteld keurig afgeleverd door een aardige chauffeur en behulpzaam Maar foutje door mijn te weinig goot besteld kwam 32 cm Gebeld met Heidi en per pakket dienst 50 cm goot verzonden en mijn goot project is gereed en zeer tevreden

good products

great selection of parts! And good quality. Unfortunately, I needed a lot of plastic pipe clamps. that cost 0,85€ per piece in this shop, other shops sell for 0.25€, significtant price difference, so I had to split my order in two and buy from two seperate shops, which despiste paying for shipping twicem still saved me money on the total order.

Betrouwbaar no nonsens bedrijf

Al verschillende bestellingen geplaatst en steeds snel en correct geleverd aan zeer aanvaardbare prijzen in deze dure tijden. Laatste bestelling was er een foutje gebeurd, een item was niet meegeleverd en ik had het pas laat na ontvangst en aftekenen van de levering gemerkt. oOp zaterdag een mailtje met foto van het geleverde gestuurd met de opmerking over het manko en ZONDAG al mail retour met bevestiging dat het manko item asap geleverd wordt. DAT IS PAS NO NONSENS SERVICE. Dikke duim voor team leidingshop

Snelle levering en alles zoals besteld

Snelle levering en betaalbaar

Alles netjes op tijd.

Volgens afspraak

Goede prijs kwaliteitverhouding

Goede prijs kwaliteitverhouding en klantenservice makkelijk telefonisch bereikbaar ,tevens pakket makkelijk te volgen. Alleen bezorgtijd duurde wat langer dan normaal in verband met vakantie periode.

Uitstekende partner

Prima info en service. Producten zijn top.

Snelle levering en goed assortiment

Prima assortiment en snelle levering.

Stiptheid levering kwaliteit gelijk omschreven

Stiptheid levering kwaliteit gelijk omschreven

Nette levering

Overzichtelijk en makkelijk zoeken in de webshop en prima materiaal.

Goede kwaliteit en snelle levering

Bestel alijn leidingen Leidingshop. Veel keuze snelle en accurate levering. Duidelijke communicatie.

Telefonisch goed geholpen en snelle levering

Een onderdeel was tijdelijk niet leverbaar. Goed geholpen bij het vinden van alternatieven

zeer tevreden

zeer ok

1 Eijkenakker

Bergeijk 5571 SL

+31 (0)85 401 9164

Om Leidingshop

Leidingshop, sinds 2009 een begrip in de Kempen en omstreken. Waar we ooit zijn gestart met de verkoop van installatiematerialen en leidingwerk, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een webshop waarbij je alle benodigdheden kunt vinden voor je klus in én rondom huis. Zowel de thuisklusser als bedrijven weten ons te vinden! Ons ruime assortiment bestaat uit alles wat je nodig hebt voor het onderhouden en aanleggen van je vijver, tot het (milieubewust) afvoeren van je hemelwater. Maar ook voor de aanschaf van een waterpomp of complete beregeningsinstallatie ben je bij ons aan het juiste adres. Leidingshop staat bekend om kwaliteit, specialisme en persoonlijke aandacht. Onze klanten staan voorop en we leveren enkel artikelen waar we zelf voor 100% achter staan. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kwaliteitsproducten in huis hebt die niet alleen gemakkelijk in gebruik zijn, maar ook nog eens betaalbaar! ✓ Supersnel in huis ✓ Advies voor jouw project ✓ Brabantse gezelligheid

Kiyoh Recensioner