Super programma

Zeer tevreden met de behandeling en het programma

Erg gebruiksvriendelijk programma met veel mogelijkheden.

Prima programma om fotoboeken te maken. Veel mogelijkheden voor paginaindeling met keuze uit standaard of eigen gemaakte indelingen. Aanpassingen in grootte en kleuren per afbeelding is mogelijk. En ontzettend veel keuze in lettertypes. Een prima programma welke ik zelf graag gebruik voor Staand A4 100 pagina's maar ook veelvouden hiervan is mogelijk. Mooie bijkomstigheid is de ruime periode om kortingsvouchers te gebruiken.

Goede service als er iets niet goed is.

X

Mijn familie is blij met het mooie fotoboekje van mijn verjaardag.

U hebt deze opdracht snel en heel correct uitgevoerd. Ik ben er erg blij mee. En daarom wil u allen hiervoor hartelijk dankzeggen. Mijn familie is er blij mee of zal er blij mee zijn als ik ze een exemplaar binnenkort kan overhandigen. Mijn volgende bestelling is al gepland, maar nog niet klaar. De software is almaar beter geworden - of ik ben er handiger mee geworden. Dank en tot volgende keer, Theo

Jarenlange topkwaliteit!

Zowel het samenstellen als bestellen als het productieproces verlopen altijd soepel. Duidelijk programma. Vlotte levering. Hoogwaardige kwaliteit van de producten.

Ik doe al jaren een jaarfotoboek

Ik mis alleen een pagina indeling van negen liggende foto’s

Goede kwaliteit

Al vele jaren bestel ik mijn fotoboek bij dit bedrijf, altijd goed.

Was een beschadiging aan t boek en ze maken gelijk een nieuwe! Top service

mooi papier

alleen jammer dat er niet aangegeven wordt als je buiten de website je album maakt tot hoeve je kan gaan. Maar het album is mooi afgedrukt al mis je wel wat kleine randjes die wegvallen

Al jaren spiraalfotoboek XL, snelle productie

Prima prijs/ kwaliteit verhouding, helaas zorgt postNL voor ergernis bij bezorging, dit keer een week geduurd en op verkeerde adres bezorgd

Zeer te vreden

G EEN INGEWIKKELD PROGRAMMMA SNELLE LEVERING GOEDE KWALITEIT..ALLEEN MOGEN ER WEL WAT NIEUWE ACHTERGRONDEN ETC. erbij iets meer vernieuwing..

goede prijs-kwaliteitverhouding

Met de aanbiedingen die af en toe voorbijkomen voor een voucher voor fotoboeken vind ik dat je een heel goeie deal hebt voor een mooie kwaliteit fotoboek. Helaas was bij de levering de linker buiten bovenhoek wat gekreukt (waarschijnlijk door het vervoer-wat toch in een stevige kartonnen enveloppe zat)

Een goed programma

Een programma om een fotoboek te maken, waar je als amateur al je creativiteit in weg kunt leggen.

Prachtig album

Eenvoudig om een fotoalbum te maken. Mooie kwaliteit. Snel geleverd. Ik ben al jaren trouwe klant nog nooit een klacht gehad over het fotoalbum. Dat zegt genoeg denk ik. Ieder jaar maak ik een xl fotoalbum met harde kaft met 200 pagina's.

Bestel al jaaaaren, altijd top.

Prima fotoservice.

Komen afspraken erg goed na.

Zowel logistiek als kwaliteit als reactie op vragen komen ze hun beloftes na.

Vlaggetjes zien er goed uit.

Eenvoudig

Makkelijk systeem om een mooi fotoboek te maken. Goeie kwaliteit, ik ben heel tevreden!

Album niet ontvangen

Sorry maar door hapering bij Gls heb ik de album nog niet ontvangen

Weer prefect uitgevoerd fotoboekje.

Als gebruikelijk weer een perfect verzorgd fotoboekje mogen ontvangen.

Goede kwaliteit, suppersnelle levering

Gewoon top

Prachtig album, van hoge kwaliteit

Prachtig album, van hoge kwaliteit. Ik inmiddels meer dan 10 van deze vakantie albums. Soms wel van 200 pagina’s. Altijd binnen 1 week geleverd. Het uploaden gaat ook altijd zonder verstoringen. Echt super.

Prima en snel

Niet het eerste fotoboek. Weer heel fraai vervaardigd.

Vlot, netjes en zorgvuldig!

Een prachtige herinnering aan onze vakantie!

Om blij van te worden

Makkelijk te bestellen, veel variatie/ mogelijkheden, redelijke prijs, snelle levering.( en fijn dat het door de brievenbus kon.) Heel mooi product.

Xenonstraat 1

1362 GD Almere

036 7115099

Over MyPhotoFun

MyPhotoFun is sinds 2004 een toonaangevende fotoboekleverancier, voortgekomen uit het Nederlandse printbedrijf Gigaprint Almere. We zijn actief in meerdere Europese landen en onderscheiden ons door 25 jaar ervaring, kwaliteit en snelheid. Onze passie voor fotografie inspireert ons om fotoboeken, kalenders en agenda’s te maken, waarmee je optimaal van je foto's kunt genieten. In onze eigen fabriek in Almere produceren we met 35 ervaren medewerkers al onze producten, waarbij we voortdurend investeren in de nieuwste technologie. We streven naar 100% klanttevredenheid en laten ons graag verbeteren door jouw feedback.