Correct en snel

Alles gekregen zoals besteld, ver binnen de verwachte levertermijn.

Goed en snel geholpen

Duidelijke website, goede en snelle levering. Navraag over specificaties goed beantwoord en de kwaliteit van de NUC is prima.

Telefonisch bereikbaarheid is goed, vragen woreden duidelijk beantwoord. Goede prijzen voor de consument. 2019 eerste NUC aangeschaft, 2023 2e NUC aangeschaft.

Goede prijs, goede hardware, goede service

Ik vind altijd kwaliteit mini PCs voor een goede prijs. Dit keer had ik wat vragen over Windows 11 support, maar die werden snel beantwoord zodat ik de goede keuze kon maken. Top service.

Snelle levering en uitstekende after sales support

Product was op voorraad en heel snel geleverd. Bovendien prima after sales support ontvangen. Kom ik nog eens terug voor meer aankopen.

Goede site staat meteen onder wat je erbij kunt kopen , echt goed

Prima, maar niet helemaal

Erg goede prijzen, snelle levering. Echter ontving ik niet precies wat ik had besteld; ik had besteld 2x een kabel voor een wifi kaart van 200mm, ontving 1x 200mm, 1x 250mm en 2x 300mm. Had het snel nodig voor een project en heb dus deze gebruikt en niet een vervanging aangevraagd, het werkt gelukkig wel.

In orde.

In orde.

De service van Mena computers is goed, maar verkeerde thuisbezorger

Mijn bestelling is prima en snel i elkaar gezet en was eerder dan verwacht ht verstuurd. Besteld op woensdag en vrijdag verstuurd. Helaas zou Postnl het pakket op zaterdag in het begin van de middag bezorgen, dat werd later gewijzigd in later in de middag. Dus moest ik een afspraak afzeggen. En ook dit kon postnl niet waarmaken. Krijg je als bericht wordt maandag bezorgd, gebracht naar postnl punt. Waar is mijn pakket dan. Het hele weekend staat erop de app van postnl. Wordt maandag bezorgd moest ik vrij nemen van werk en ik weer wachten. Staat er ineens bezorgd bij postnlpunt u kunt dit daar ophalen. Bedankt postnl ik ben hulpbehoevend en kan moeilijk lopen. Moet ik GVD een half uur heen en een half uur terug lopen. Grrrr. Ditis niet de afspraak!!! Het apparaat werkt prima. Maar postnl kan voortaan de potop. Hierdoor is de beoordeling geen 5 sterren terwijl ze dit wel verdienen.

Fijne winkel met prima service

Bestellen was eenvoudig, de communicatie naar mij ook heel goed. Ze hadden wel de verkeerde dimms meegestuurd maar stuurden onmiddellijk per post de juiste op met hun excuses.

Product vlot en goed verpakt geleverd

De website is duidelijk, de bestelling verliep vlot en levering 2 dagen later was perfect.

Goed advies en prima spullen.

Mooie / duidelijke website en na tel. overleg en advies is alles prima geregeld. Top.

Ik heb mijn pakje niet ontvangen.

Ik heb zogezegd een pakje ontvangen, maar er was niemand thuis en het pakje was zogezegd geleverd. Ik heb niet zien komen. Kan u mij hierbij helpen, PostNL zou zogezegd het pakje gebracht hebben.

Correcte af levering en goede uitleg

contact liep prima en de computer werd door U persoonlijk afgeleverd

Altijd in orde, zeer constant

Altijd in orde, zeer constant

Perfecte service

Vanaf de bestelling tot de montage en verzending werd ik op de hoogte gehouden. Op vragen werd direct geantwoord en naar oplossingen gezocht. Topbedrijf.

Geleverd zonder veel extra gedoe. Wat vreemd is, is dat er 3 pakketten worden aangemeld bij PostNL, maar er maar 1 wordt verstuurd. Netjes verpakt en snel geleverd.

Mijn ervaring bij de Mini PC specialist Mena Computers is SUPER!

De gehele bestelprocedure verloopt naadloos. Samenstellen van het hele pakket is gemakkelijk. Iedere processtap van de bestelling t/m de aflevering wordt goed gecommuniceerd. Vragen worden snel beantwoord. Mijn mini-pc werd volgens mijn wensen opgebouwd, van recente software voorzien en afgeleverd in 2 (twee!) dagen.

Goeie hardware, goeie service, snel geleverd.

Goed aanbod op de website, makkelijk te configureren. Snel geleverd. Kortom: top.

Professionele club

Prima geregeld

Snel geleverd en prima prijs

Goede service en zeer klantvriendelijk

Bedrijf waar ik al jaren koop, goed bereikbaar, altijd vriendelijk, geven duidelijk aan wat wel/niet op voorraad is en een zeer snelle levering.

Dikke 10!

Tjeerd denkt mee!! En hij is snel!

Voldoende keuze en informatie en goede afhandeling

Heb al vaker bij Mena Computers besteld. Altijd goed op orde en snelle levering. Kom graag terug voor een volgende computer

snelle en vriendelijke levering

top

Laan van de Kreeft 139-G

7324 BX Apeldoorn

Over Mena Computers

Mena Computers levert al jaren allerlei verschillende soorten Hardware. Wij verkopen onder andere via 2 webshops onze hardware. Je kunt bij de Mini PC specialist je eigen Mini PC samenstellen, een losse barebone of onderdelen bestellen die geschikt zijn voor Mini PC's. Je kunt mij Mena Refurbished terecht voor al je refurbished laptops en pc's, deze kunnen op maat samengesteld worden.