Goeie webshop

service en goede producten

zeer behulpzaam

ik kon alles direct per email regelen, en ze hebben keurig volgens afspraak geleverd

Snelle levering!

Goede prijskwaliteit en nette snelle levering!!

Helemaal goed.

Mooie website, fantastische producten, snel geleverd en mooi verpakt in biologisch afbreekbare zakjes. Ik ben zeer tevreden en ga zeker opnieuw bestellen.

Goede producten

Snelle verzending

Prima snelheide en service

Bestelling werd snel verzonden voor een redelijke prijs. De kiemkracht van het zaad is prima, ik verwacht dat er mooie sterke plantjes uit zullen komen.

Als altijd, keurige levering.

Lekkere thee, nette prijs en snelle levering.

Heerlijke thee

Thee besteld en snel binnen gekregen. Heerlijke thee. Perpermunt, Lindenbloeseem, zoethout. Top.

Prima. Pakketje werd verstuurd dmv dhl. Hier is iets misgegaan derhalve geen pakketje. Is super opgepakt door into the cycle. En opnieuw verstuurd met post nl. Top gedaan!!

Zowel kwaliteit van het product als de kwaliteit van de service is toppie!

zeer goed

uitgebreide bestelling gedaan die vlot afgehandeld is en heel goed verpakt is aangekomen

Snelle nette levering, prima kwaliteit en prijs, top!!

Zeer tevreden!

kwaliteit en goede service

kwaliteit en goede service

Goede webshop met uitstekende producten

Heel tevreden over prijs kwaliteit en de bestelling de volgende dag al in huis..

Prijs en kwaliteit is in verhouding.. ik ga vaker bestellen..

Met een dag geleverd

Bestellen Maul bevestiging Snelle levering

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Groot assortiment aan thee met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Bestel hier al langere tijd, altijd goed bevallen.

helemaal goed. accuraat en snel

bestellen en de volgende dag in huis!!!!

Snelle levering.

In deze tijd schiet een (beloofde) snelle levering er nog al eens bij in. Dit is bij jullie niet het geval !

goede kwaliteit, snelle service

Ga zo door.

Fijne producten, goede levering

Ik vind het een fijne webshop, biologisch verpakkingsmateriaal en ze leveren erg snel. Ik bestel hier voortaan mijn thee.

Goeie service!

Snel geleverd van het juiste Basilicumzaad

Vorig jaar de juiste basilicumsoort kunnen zaaien bij Into the Circle vandaag. Mooi bedrijf met biologische zaden. Past goed bij mijn manier van moestuinieren

Weer een prima levering.

Snel en keurig geleverd, zoals altijd.

165 Baarsjesweg I

Amsterdam 1057 HN