Goed adres voor biologische thee!

Altijd snel verstuurd en goed verpakt! Vragen worden snel beantwoord. Bezorging via DHL is niet altijd even goed. Pakket was een keer kwijt maar dit is goed en snel opgelost door de webwinkel. Goede service, klantgericht!

Fast Delivery & Love the Sustainable Packaging

Already grown first batcha and they are yummy!

Goede verhouding prijs kwaliteit.

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van jullie producten.Wat mij wel een beetje stoort is dat de prijzen op de website exclusief b.t.w. zijn.Waarom wordt hiervoor gekozen?

snelle en betrouwbare levering

snelle en betrouwbare levering

Duidelijke site, snel verstuurt, goed verpakt

Zie boven

Snelle levering en netjes verpakt. Vanwege het weer nog niet aan het zaaien maar ik verwacht dat het ook goed zal gaan. Ook veel leuke keuze.

Misschien wel een idee om plastic te vervangen voor een ander inpak alternatief?

Hartstikke goed

Snelle en correcte levering.

Mijn bestelling werd correct en tijdig geleverd. De kwaliteit van de thé is prima.

goede thee, keurig verpakt

De bezorging via DHL is lang niet zo goed als via PostNL. Via DHL duurt het langer en is niet zo klantvriendelijk.

Mijn ervaring voor de eerste aankoop is goed

Alles netjes en ordelijk in doos geleverd. Een beetje jammer dat er geen vervaldatum van de zaadjes op de zakjes aanwezig is.

Fijne ervaring, snel bezorgd, mooie producten, bio verpakking

Prima webwinkel

Keurige levering

Niets op aan te merken.

Lekkere biologische thee

Lekkere biologische thee en goede service.

Heerlijke thee, snelle en 'groene' levering

De bestelde theesoorten smaken heerlijk en zijn verpakt in composteerbaar plastiek. Alles werd heel snel geleverd én in een stevige kartonnen doos. Zeker voor herhaling vatbaar!

In één woord: Top!

Hoogwaardig product (lavendelthee biologisch), verantwoord (groen) verpakt en supersnelle levering.

goede producten, snelle service

De site voor biologische thee, kiemzaden en gewone zaden

Lekker vlot en goed

Heel prettig

Prima winkelen hier.

Goede producten

Ik heb verschillende pakjes biologische kruiden en thee gekocht. Goede kwaliteit

Producten, levering en service,, TOP!!

Producten, levering, service, TOP!!

verzorgd geleverd

verhouding prijs en gram iets uit verhouding

Snelle, vriendelijke en goede zaken te doen.

Vooral veel bio, is waar ik voor ga. Kan ik ook de zaak bezoeken?

Mooi bedrijf

Goede producten, snelle verzending

Prima service, mooie producten

Eenvoudig bestelproces. Fijn om mooie producten te bestellen en snel geleverd te krijgen

165 Baarsjesweg I

Amsterdam 1057 HN