uitstekend

Vlotte levering

Besteld en vlot ontvangen. Wat wil je nog meer

Uitstekend assortiment thee

De keuze is groter dan mijn behoefte. Wat wil je nog meer!

vlotte afhandeling en levering

proficiat, met de vlotte afhandeling en levering van mijn bestelling. Betrouwbaar en dus aan te raden. keep on the good work Carmen

Prima thee

Heel fijne biologische thee in biologisch afbreekbare zakjes. Maar is dat nou piepschuim wat er in de doos zit?

Heerlijke thee en bij lang trekken eord de thee niet tè sterk

Gewoon eerlijk lekker. Je beyaalt wat meer maar de kwaliteit is beter dan elders.

Prima producten

Altijd correcte levering op tijd!

Klasse!

Het aanbod was niet al te groot maar de opzet van het bedrijf (veranwoorde verpakking e.d.) spreekt me erg aan. De prijs is wat aan de hoge kant.

prima thee en goed verpakt.....een aanrader

Omdat ik veel last heb van brandend maagzuur en door de maagzuurremmers steeds een hogere dosis moet gaan slikken ben ik op zoek gegaan naar een alternatief en ben uitgekomen op anijsthee. eerst maar is 50 gram besteld om te proberen. Het werkt uitstekend en ben inmiddels naar de helft aan medicijnen teruggegaan. Doordat het biologisch is en ook op deze manier verpakt wordt heb ik het hier besteld. Verpakking is uitstekend verzorgd. Zaterdag besteld en dinsdag in huis....prima gedaan....de volgende bestelling wordt weer hier gedaan

Uitstheekend!

Deze mannen hebben het begrepen. Goede thee, met zorg verpakt en met de fiets aan de deur bezorgd.

Kwalitatief goed product!

Kwalitatief goed product! Snel verzonden, weinig onnodige verpakkingen

Topbedrijf!!

Keurige verzendingen, voordelig en snel!!

Super snelle levering

Duidelijke overzichtelijke website met veel informatie over de zaden. Goede prijzen. En nogmaals hele snelle levering..

Supersnel in huis!

Misschien dat jullie mijn bestelling persoonlijk hebben bezorgd(?), want sneller in huis kon bijna niet! Heel blij met de biologische thee en zal in de toekomst zeker weer een bestelling bij jullie plaatsen.

Snel besteld én geleverd. Duurzaam verpakt. Al met al: prima

TOPPPP

Snelle levering en netjes verpakte thee. TOPPPPP

snel en goed

goede site met veel informatie waardoor een keuze is te maken uit het grote aanbod. Zeer milieu vriendelijke verpakking.

Prima product

Snelle levering, netjes en milieu verantwoord verpakt!

AA +

Goed product, snelle verzending, goed verpakt AAA +

Zeer goede service en producten

Verschillende kiemgroenten besteld (radijs, broccoli, basilicum, rucola, tuinkers) en stuk voor stuk heel tevreden over! Vlotte service, goede communicatie en leuke producten

Helemaal ok

Prima geregeld.. Alles keurig verpakt. Op tijd geleverd. Goede kwaliteit. Mooie ervaring dus.

Snelle levering!

Snelle levering, de kiem groente staan nu te kiemen dus zover alles prima.

Snelle levering van gespecificeerd zaad

Ik ontving snel na de bestelling en goed verpakt zaad van Basilicum (type Genovese). Ben daar heel blij mee. Gaat deze week de grond in. Ik hoop dat dit wel een basilicum plant oplevert die aromatisch is en lekker smaakt (was met zaad van andere leverancier niet het geval)

Mooie producten

Het kwam goed verpakt en mooi verzorgd binnen, en de thee die ik al gebruikt hebt smaakt goed

165 Baarsjesweg I

Amsterdam 1057 HN