Vlot geleverd, prima service.

Snelle levering en mooie en lekkere producten.

Prima service.

Uitstekende kwaliteit

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van jullie gedroogde kruiden en de prijzen vallen goed mee want het gaat toch om biologische producten.

Supersnelle levering voor een vriendelijke prijs

We waren vergeten zaadjes te kopen van snijsederij; normaal kochten we elders. Maar die winkel bleek duurder en in het tuincentrum was niets te koop. Bij toeval kwamen we bij Into The Cycle uit. Ik denk dat zij er een klant bij hebben! We moeten nog we even wachten om te zien of de zaadjes ook ontkiemen natuurlijk :-)

efficiënte bezorgde kwaliteit

Voor de eerste keer losse thee besteld en zowel de thee als de wijze van verpakking en bezorging waren van topkwaliteit

Top !

Ook voor de tweede keer dat ik een bestelling heb geplaatst is alles perfect verlopen en is een goed product geleverd! Ik ben helemaal tevreden.

Klantvriendelijk, duidelijk en snel

Steeds hele goede ervaring met de communicatie en verzending. Helemaal perfect. Houdrn zo

goed verzorgd

Heerlijke thee en op tijd geleverd

Fijne snelle levering van goede saliezaadjes voor een lage prijs

Erg tevreden!

Snelle levering, maar er waren twee zakjes kapot van de zaadjes

İk ben heel tevreden over de producten die ik onlangs heb ontvangen. İk ga zeker vaker bestellen

correcte levering

correcte levering

heel tevreden

ben super tevreden,ga hier zeker weer bestellen

Snel geleverd en goede kielkracht

Broccolikers besteld. Snel geleverd in goede verpakking. De zaad geeft goede broccolikers👌

Keurig verpakt en snel bezorgd

Voldoende zaadjes, helaas was er het één en ander uitverkocht op de site

Topper

De produkten(bio) zijn goed en netjes ingepakt in een biologische zakje.Ik ga het zeker aan anderen aanbevelen..Bedankt.

Goede producten, snel in huis

De citroenmelisse is van prima kwaliteit en werd ook nog 's boven verwachting snel bezorgd. Degelijk verpakt en goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Alles perfect verlopen, hartelijk dank ! :-)

Snel geleverd, netjes verpakt en goede kwaliteit zaden

De bestelling was binnen 2 dagen geleverd ondanks de drukte bij post nl vanwege corona. Het was verpakt in een stevig verzenddoosje en de zaden zien er netjes uit. Je krijgt er best veel voor de prijs.

Alles op tijd aangekomem en goed verpakt

Alles nertjes ingepakt, op tijd aangekomen.

Fijne shop en snelle verzending

Zeer prettige ervaring, makkelijk de producten te vinden. Snelle verzending en netjes verzorgd.

Heel duidelijk, met zorg het verloop bevestigd. Het pakket was zorgvuldig verpakt voor verzending. (Ook de inhoud. ) Proper Het verloop tussen dhl en Bpost krijgt ook een pluim. Ik ben door beide partijen op de hoogte gesteld. :)

Prima producten, prima service!

Ruime keus aan biologische producten voor een goede prijs.

Snelle levering, en precies wat we wilden

Snelle levering, en precies wat we wilden