Uitstekende biologische thee van hoge kwaliteit

Meer dan uitstekende kwaliteit thee en zeer eenvoudige manier van bestellen.

Geen enkel minpunt aan te merken !

Duidelijke website, snelle en verzorgde levering, correcte afhandeling!

Echt een aanrader!

De producten zijn zeer scherp geprijsd, waren na 1 dag in huis en bovendien lage verzendkosten! Ik ga hier zeker vaker bestellen.

prima afhandeling

duurzaam bedrijf met snelle afhandeling

Goede producten en duurzaam verpakt!

Een aanrader!

De thee wordt goed verpakt geleverd en het is nu puur genieten!

Top service en top thee

Levering was snel en de thee die ik kocht is van goede kwaliteit.

Goede kwaliteit en service

Snelle levering en een goede thee.

Snelle levering,en je wordt op de hoogte gebracht wanner pakket bezorgt wordt

Mijn eerste ervaring

Ja wat moet ik zeggen, het is zó makkelijk te doen. Op YouTube gekeken en alles loopt voorspoedig. Het was even zoeken naar de goede "broedbakjes" maar daarna gaat alles prima, de eerste oogst is nabij en ik verheug mij er op. Mijn dank. Carel

gemanipuleerde bestelling

Ik kreeg een mail dat mijn bestelling verzonden was. Daarna kreeg ik een mail dat men in plaats van de bestelde rozemarijn doodleuk basilicum had gestuurd omdat de rozemarijn niet meer voorhanden was!!! Daar had ik helemaal niet mee ingestemd en dat was ook zeker mijn keuze niet. Ik vind het niet kunnen dat de handelaar in plaats van de klant beslist wat er uiteindelijk gekocht wordt! Super spijtig. Dit is geen correcte handelswijze, het is bedrog. Wat wel een leuke verrassing was is dat de verpakking van de zaden ook biologisch afbreekbaar is.

Bij elk artikele een duidelijke informatie - snel geleverd - faire prijs

Snelle levering - een aanrader!

Goede kwaliteit, correcte levering.

Goede kwaliteit, correcte levering.

Alles helemaal in orde!

Overzichtelijke site en alles perfect geleverd!

snelle levering , goede kwaliteit

duidelijke informatie op de site , schappelijke prijzen , snelle levering . wat jammer was , dat ik de bezorging door DHL omgezet had naar een avondlevering via de verzendlink maar dat het gewoon een pakje was dat door de brievenbus werd gegooid . Ik had dus niet thuis hoeven blijven . zou handig zijn als dat vermeld wordt in de verzend info :-)

Schappelijk geprijsd, snelle bezorging, prima verpakt

Ook al staat bij levering vermeld dat de gebruiksinstructies niet bijgeleverd worden, is de informatie op de verpakking ruim voldoende om te beginnen. Kiemtijd en -plek (licht of donker) staan namelijk aangegeven op het etiket. Gistermiddag binnengekregen, gisteravond al flink wat kiem neergezet en vandaag al lichte veranderingen in de zaadjes. Ik heb er vertrouwen in. Als de ontwikkeling zich, zoals ik verwacht, positief doorzet, zal ik snel weer bestellen.

Professioneel en ecologisch verpakte producten.

De produkten zijn zeer professioneel en ecologisch ingepakt.Ik ben zeer tevreden.Top!

Snelle levering en goede producten

Ik bestel al enige tijd producten bij dit bedrijf. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit, snelle levering en klantvriendelijkheid. Het bedrijf doet wat het belooft.

Snelle en voordelige levering

Prima producten en levering snel gegaan

Prima producten en levering snel gegaan

Snelle levering, Heerlijke thee

Ik bestelde voor het eerst, voornamelijk voor de Eucalyptusthee, maar kon het niet laten meerdere theeën te bestellen. De Eucalyptus is heerlijk fris en geurig en deze ga ik gebruiken in een fijne verkoudheid theemix. Het pakketje werd super snel bezorgd, zondag besteld en dinsdag in huis. Ik kom zeker in de toekomst terug.

Prima thee, jammer dat de etiketten zo groot zijn en niet makkelijk te verwijderen zijn, zo blijft er weinig over van de zakjes om in de vuilbak te gooien

Snel, duidelijk en probleemloze levering!

Er was een klein probleempje met de bezorger maar In Cycle heeft dit zelf opgepakt. Al met al een erg tevreden klant!

Niks om aan te merken alles ging goed.

165 Baarsjesweg I

Amsterdam 1057 HN