Alles naar wens

Ik heb de artikelen de zelfde week nog gebruikt en deze bevielen goed!

Geleverd zoals verwacht

Snel besteld, snel geleverd.

Dit was mijn eerste bestelling bij deze winkel. Alles prima gegaan.

Zeer snelle levering van mijn bestelling

Snelle levering en hoge kwaliteit

Veel sites claimen "vandaag verzonden, morgen in huis". Bij Bushcraftshop.nl is dat ook echt waar. Snelle levering en hele mooie, hoge qualiteit spullen.

Snelle service een top zaak voor mij

Alles volgens de regels verlopen!

Zie de zin hierboven.

Altijd keurig geholpen bij bushkraft!

Altijd keurig geholpen bij vragen. Goede service en op tijd in huis.

Snel het bestelde geleverd

Prima webshop

klantvriendelijk

Ik was op zoek naar nieuwe outdoorlaarzen. Drie verschillende paren besteld omdat ik de merken en pasvorm niet eerder uitgeprobeerd had. Eén paar zat als gegoten dus die heb ik gehouden. Het was totaal geen probleem om twee paar terug te sturen. Dit moest echter wel op eigen kosten en niet op kosten van Bushcraft.

très satisfait

Bonjour merci pour votre matériel reçu rapidement et très bien protégé pour l'envoi Bonne journée

Geweldige shop.

Duidelijke en overzichtelijke website. Zeer deugdelijke kleding, robuust en comfortabel. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Beter bestaat niet

Al meerdere bestellingen hier gedaan en altijd een positieve ervaring met advies, verzending en service. Het wordt eentonig om altijd 5 sterren te geven maar deze shop heeft de zaken gewoon heel goed voor elkaar.

Goede webshop

Snel geleverd. Goed product

Komt afspraak na.

Product voldoet geheel aan de verwachting.

Gewoon goed

Even zoeken wat je wilt hebben, dan is het heel goed te doen

Gewoon prima.

Besteld, geleverd.

Top producten snel geleverd

Mijn kinderen zijn heel blij met hun nieuwe Stanley fruitbakjes en drinkbekers. Bushcraftshop had alles wat we wilden in de goede kleur en model op voorraad.

Goede producten & levering

Jas, sokken en t-shirts gekocht. Binnen enkele dagen geleverd, duidelijke communicatie. Producten bevallen tot nu toe goed.

Prachtige kwaliteit

We bestelden tarp poles in 2 maten. Afgelopen weekend meteen uitgeprobeerd. Stevige kwaliteit stokken. absoluut perfect afgewerkt. Goed in hoogte verstelbaar.

Super schnelle Abwicklung und Lieferung

Snel en volledig!

Ik heb al eerder producten bij bushcraft besteld voor in de bush, omschrijving en verwachting is juist! Zeker aan te raden deze winkel voor een specifieke hobby of leefwijze. Merci!

Mooi kwaliteit.

Alles prima zoals het hoort

De spullen zijn kwalitatief sterk. Alles op tijd geleverd

Fijne communicatie en goede hulp.

Fagotweg 5

4337RC Middelburg

Over Bushcraftshop.nl

Bushcraftshop.nl is dé webwinkel voor bushcraft, survival en outdoor producten! In onze webshop vind je alles wat je nodig hebt voor al je buiten-avonturen. We leveren enkel kwaliteitsproducten van bekende én unieke merken. Bij Bushcraftshop winkel je veilig en vertrouwd en heb je de keuze uit de meest populaire verzend- en betaalmethodes. Je kunt rekenen op een snelle levering (gratis vanaf € 99,-), een zeer klantvriendelijke service en een flexibele 60 dagen retour garantie! We zijn aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg, de garantie dat je winkelt bij een betrouwbaar bedrijf.