Goed geholpen staan altijd voor klaar

Goed geholpen staan altijd voor je klaar

Altijd tijd voor de klant

Gewoon fijne service

Aanschaf, levering en service zonder problemen

Fijne service

Ik beb de laatste keer super fijn geholpen. Mijn accu van electrische fiets begaf het ineens. Mijn accu werd opgestuurd en 4 weken later kreeg ik kosteloos een nieuwe accu. Ik was blij verrast. Wij worden altijd goed geholpen.

Vriendelijke personeel, weten waar ze het over hebben. Nemen de tijd. Ook bij het oplossen van problemen.

Ze doen gewoon wat ze zeggen

Vorig jaar september heb ik een gebruikte van Raam Electrische fiets gekocht. We hebben een prijs afgesproken zonder verdere garantie. Het was wel even slikken toen een paar maanden geleden de lader van de accu defect bleek te zijn.

Goede manager (Mathijs)

Alle zaken die afgesproken worden met Mathijs worden keurig afgehandeld.

Slagvaardig en betrokken.

Zie hierboven + deskundig

Prima service, vriendelijk personeel,

Ik heb bij Profil vorig jaar mijn ebike gekocht en ben hier erg tevreden mee. Zij leveren een goede service, het personeel is erg vriendelijk en professioneel.

Ontzettend goed geholpen bij de aanschaf van een mooie bakfiets!

Kennis van personeel is hoog en zijn enorm vriendelijk! Mega goed geholpen :)

gewoon goed !

snel en prettig geholpen

Dus gelijk sevice kan niet

Je kan merken dat er weinig personeel is Personeel wil wel maar geentijd

goeie service en vriendelijk personeel in de winkel in soest

ze helpen je direct met jou probleem ,als dat natuurlijk tijd hebben

Erg mooie fietsen, top service en er wordt heel goed met je meegedacht.

Mijn Dutch ID Infinity GT bevalt uitstekend! Na 40000 km samen met werkplaats de juiste beslissing genomen bij twijfel tussen nieuwe fiets of vevangen middenmotor en versnellingsnaaf (is het laatste geworden).

Goede service en prettige behandeling

Goed en prettig geholpen en alle tijd hiervoor

Fijne service

Nieuwe fiets na goed advies aangeschaft. Snel rijklaar gemaakt. Vriendelijke medewerkers. Er wordt gedaan wat beloofd/afgesproken wordt.

Prettig, persoonlijk, vakkundig, alles kan.

Groot assortiment denken met je mee !

Verstand van zaken meedenkend en uitstekende service

Grote inzet medewerkers

Vanwege grote drukte lange wachttijden

komen hun afspraken na.

Komen hun afspraken keurig na. Fiets bij mij thuis opgehaald voor onderhoud en weer teruggebracht.

Slecht

Nieuwe fiets gekocht, de batterij van de bediening is leeg en tevens blijkt dat het ventiel een afwijkende maat heeft, niets hierover gehoord.

Amazing ❤️

I am writing this mail almost after buying mopped for 8 months. I also availed 1st service after purchasing mopped. My sales associate is Pieter Holthuis. He is very very professional, warm and knowledgeable man. He has always attended my calls even after sales answered all my questions in satisfactory way. I am very happy with smeeing's services. I recently went for the first service after purchase. My experience was very smooth. They made my mopped like new within half an hour. I would totally recommend profile smeeing to everyone who wants to buy things hassle free. With very good after sale services and experiences. Thank you smeeing and special thanks to Pieter!!

Snel en adequaat opgelost, heel klantvriendelijk

De medewerkers zijn erg vriendelijk en lossen problemen snel op. Heel fijn.

Koningsweg 16

3762 EC Soest

035 603 99 90

Over Bike Totaal Smeeing

Fietsspecialist Bike Totaal Smeeing in Soest is onderdeel van Bike Totaal, één van de grootste en meest bekende ketens van rijwielspeciaalzaken in Europa. In Nederland zijn meer dan 150 fietsspeciaalzaken’ aangesloten bij de succesvolle Bike Totaal-organisatie. Bike Totaal Smeeing in Soest is de (e-bike) fietsspecialist in Midden-Nederland. Vanuit onze fysieke winkel aan de Koningsweg 16 in Soest en onze webshop leveren wij zowel diverse A-merken als premiummerken.